15 martie 2018
19 zile până la sinucidereAm obosit și am tot obosit. Sunt atât de obosit Jimin. Am obosit să mai ascund ceea ce simt, am obosit să te iubesc, am obosit să mai trăiesc.
Ar putea să fie iubirea în orice formă a sa greșită? Este iubirea pe care ți-o port greșită?
Nu îmi pare deloc greșită, dar mă obosește și parcă mă otrăvește.
Sunt bolnav de iubire și o să mor. O să mor din cauza iubirii, pentru iubire, dar Jimin, nu cred că mai sunt hotărât. Nu știu dacă mai vreau să mor. Ceva din mine vrea să mă facă să mai trăiesc.
O voce îmi spune:"Trăiește Taehyung, trăiește ca să îi vezi zâmbetul în fiecare zi!"
Aș vrea atât de mult să ascult acea voce să am puterea să o ascult, dar nu pot, am obosit.
Mă simt mort, atât de mort așa că de ce să mai trăiesc așa? Poate să fie numit trăit?
Jimin, te rog privește-mă în ochi și observă cât de mort am ajuns, te rog să vezi adevărul și să mă salvezi.
Te rog salvează-mă, nu mă lăsa să mor, dă-mi putere.
Chiar dacă nu îți cer ajutorul sper că o să îți dai seama că am nevoie de el.
Îmi e așa frică de fapt de moarte, îmi e așa de frică să te pierd.
Dacă mor eu nu o să te mai pot vedea vreodată. O să te rănesc, nu vreau asta Jimin.
Urlu, dar în tăcere. Am încredere că o să auzi până când nu e prea târziu.
O să mă salvezi Jimin, nu o să mor. O să mă ajuți să trăiesc, o să îmi oferi viața pe care simt că am pierdut-o acum.
Vei fi călăuza mea din întunericul în care mă aflu acum.
O să îmi readuci lumina, o să mă faci să văd din nou lumina. O să mă salvezi, doar tu mă poți salva, Jimin.
Iubirea ta mă va salva, chiar dacă nu e iubirea pe care ți-o cer, pe care o vreau de la tine, nu contează.
Tot ce contează e să mă salvezi și să îmi zâmbești în fiecare zi.
Nu pleca Jimin, nu pleca și fă-mă să rămân.
Hai să rămânem împreună. Hai să fim mereu împreună, te rog.
Ori de câte ori în minte îmi apare zâmbetul tău, chipul tău realizez că nu vreau să mor.
Vreau doar cumva să pun capăt suferinței și nu știu cum să o fac. Singura soluție la care m-am gândit a fost moartea. Pare o soluție, dar e atât de tragică și înspăimântătoare. Poate vreodată moarte să fie o soluție?
Dacă eu nu pot să pun capăt suferinței pe care o simt, atunci fă-o tu. Găsește o soluție. Găsește o soluție fără să știi că ți-am cerut.
Observă, doar observă că ceva mă chinuie și am nevoie de salvarea ta.
Vreau să mai facem atât de multe lucruri împreună. Vreau să vedem atât de multe lucruri împreună.
Vreau ca visele să devină realitate.
Vreau să fiu salvat.
Vreau ca tu să mă salvezi, Jimin.Taehyung
CITEȘTI
Agape|jikook
Fanfiction"Agape. Dragostea mea pentru tine era agape. O dragoste necondiționată, pentru care eram gata să sacrific totul pentru iubirea ce ți-o purtam și asta am și făcut. Mi-am sacrificat viața doar pentru tine. Așa fi vrut doar să îți fi putut spune cât de...