21 martie 2018
13 zile până la sinucidereȘi tot ce îmi doresc e în brațe să te cuprind, să nu îți mai dau vreodată drumul.
Și tot ce îmi doresc e să îți șoptesc un te iubesc, un dulce cald, te iubesc.
Și tot ce îmi doresc e lângă tine o viață să trăiesc.
Dar mai contează ce îmi doresc? Mai contează când știu că vor rămâne triste dorințe neîmplinite?
Spune-mi că mă iubești, doar spune-mi, te rog. Nu e nimic ce îmi doresc mai mult.
Doar spune-mi că mă iubești și sărută-mi buzele, trezește-mi inima amorțită.
Ai putea tu să faci asta pentru mine, scumpul meu Jimin?
Gândul-mi departe, mult prea departe de tine, iubirea mea.
Și am început să mă gândesc mai des la moarte.
Dacă o să mor, tu ce ai să faci? Mi-ai așeza corpul liniștit și putrezit pe un pat din flori de mărgăritare?
Mi-ai săruta chipul și mi-ai cuprinde corpul mort ca să îmi spui printre suspine:"Deschide ochii, Taehyung?"
Aș vrea să știu ce ai face când eu nu o să mai fiu.
O să rămâi cu el? O să rămâi lângă el și de mine o să uiți?
Nu e așa cel mai bine? Nu e mai bine să uiți de cel care te-a iubit ca un naiv?
Uită de mine, uită-mi numele și privirea, privirea de îndrăgostit pe care nu ai observat-o.
Uită de mine așa cum aș vrea eu să uit că te iubesc și să pot să mai trăiesc.
Sunt un mare idiot că vreau să mor, dar ce aș putea face când inima parcă îmi sângerează? Ce aș putea face când m-am îndrăgostit de cineva a cărui sărutare în veci nu va fi a mea?
Pot să uit de tot ce am simțit și iubit? Pot să uit de tine ca să mai trăiesc?
Pot să mint că sunt bine, ca pe tine nu te vreau? Mai poate eu să mint? Cât să îmi mai țin iubirea ascunsă? Ce poate în situația mea? Există leac pentru un biet bolnav îndrăgostit? Există leac pentru o inimă frântă? Există ceva ce mă poate salva? Doar iubirea ar fi salvarea mea, dar știu că de ea nu voi avea parte.
Așa că voi pleca departe de tine dragostea mea, departe de tot ce am iubit cândva.
Iubirea mea pentru tine cu mine o voi lua în mormânt și va rămâne veșnică precum inexistența mea.Taehyung
CITEȘTI
Agape|jikook
Fanfiction"Agape. Dragostea mea pentru tine era agape. O dragoste necondiționată, pentru care eram gata să sacrific totul pentru iubirea ce ți-o purtam și asta am și făcut. Mi-am sacrificat viața doar pentru tine. Așa fi vrut doar să îți fi putut spune cât de...