6 martie 2018
28 de zile până la sinuciderePlouă, și din nou plouă. Ascult cum fiecare picătură de ploaie lovește fereastra. Pic-poc, pic-poc aud și din nou pic-poc și te aștept, te aștept de ore și nu are rost. Tu nu o să te întorci în seara asta, ești cu el acum și eu stau la geam și te aștept ca un dobitoc.
Rămâi cu el în seara asta și nici nu te gândești cât de mult mă doare, doare atât de tare.
Mă doare să te văd cu el, să vă văd ținându-vă de mână, să vă văd îmbrățișați, să îl văd cum te sărută și să îmi doresc atât de arzător să fiu în locul lui și să știu că niciodată nu voi fi.
Și chiar dacă mă doare zâmbesc și parcă e și mai dureros așa.
Te iubesc de mai mult timp decât el, te iubesc mai mult decât el și ce rost are? Tu o să rămâi cu el, iar eu te voi aștepta, dar pentru cât timp, pentru cât timp te voi mai putea aștepta?
Zilele îmi sunt numărate, dar până în ultima mea clipă de viață o să te iubesc Jimin, te voi iubi mereu indiferent dacă tu o faci sau nu, iar inima mea îți va aparține mereu fie că o vrei sau nu.
M-am îndrăgostit de tine Jimin și a fost o greșeală pe care nu știu dacă o regret sau nu, căci să te iubesc e cel mai frumos, dar și dureros lucru.
Și te aștept Jimin la geam, și ascult cum plouă și îmi simt obrajii umezi. Foaia devine umedă și aș vrea să cred că sunt picături de apă ce îmi udă foaia, dar sunt lacrimile mele.
Mă doare să te iubesc și să nu ți-o pot spune. Mă doare să știu că ești acum cu el și el îți poate face și spune tot ce nu am putut eu vreodată, dar mi-am dorit.
Ce norocos e Min Yoongi, ce ghinionist sunt eu. Ce norocos e că în fiecare zi el poate să îți sărute buzele dulci iar eu pot doar să visez și să mă întreb cât de dulci sunt buzele tale.
Și plouă și din nou plouă. Și eu te aștept Jimin, iar tu nu apari și e în zadar să te aștept.
Poate va veni ziua în care tu o să mă aștepți, iar eu nu voi mai veni.
Mai e puțin Jimin și nu o să te mai aștept. Voi pleca din viața ta definitiv, curând.
Și atunci nu o să mă mai doară, nu o să mai simt nimic, absolut nimic, nici măcar iubirea pe care ți-o port în taină.Taehyung
A/N: Următorul capitol va fi un capitol bonus care nu afectează firul narativ al poveștii. Sper să vă placă ^^
Va fi un capitol Vmin.
CITEȘTI
Agape|jikook
Fanfiction"Agape. Dragostea mea pentru tine era agape. O dragoste necondiționată, pentru care eram gata să sacrific totul pentru iubirea ce ți-o purtam și asta am și făcut. Mi-am sacrificat viața doar pentru tine. Așa fi vrut doar să îți fi putut spune cât de...