A 10 pagină din jurnal

188 28 0
                                    

30 martie 20184 zile până la sinucidere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



30 martie 2018
4 zile până la sinucidere

Te iubesc mai mult decât aș putea să exprim în cuvinte. Cum aș putea să îmi arăt iubirea față de tine? Ești măcar conștient de faptul că te iubesc atât de mult?
Zâmbetul tău, privirea ta, felul în care râzi, felul în care vorbești, felul în care mergi mă fascinează. Aș putea să mă holbez la tine fără încetare, Jimin.
Tu reprezinți pentru mine cea mai pură și frumoasă formă a artei. Te văd ca pe o opertă de artă de la care nu mai pot să îmi iau ochii.
Eu ce sunt pentru tine? Tu cum m-ai descrie?
M-ai descrie ca fiind doar o altă persoană neimportantă din viața ta? Sau ca fiind cel mai bun prieten al tău?
Ai putea să mă descri vreodată ca marea ta iubire?
Mi-am promis că nu o să mă îndrăgostesc de tine, dar uite-mă acum aici, la biroul meu scriind nimicuri ce mă rănesc într-un jurnal care poate nici nu va fi vreodată citit.
Îmi scriu propria tragedie, ce e stupidă.
E stupid că te iubesc atât de mult, dar adevăratele sentimente nu dispar niciodată, sunt condamnat să te iubesc în fiecare zi și îmi doresc să nu o fi făcut.
Doare din ce în ce mai tare. Simt că mă sufoc, simt că nu o mai pot duce. Vreau doar să plâng în brațele tale și să îți spun cât de mult mă doare. Nu vreau să îmi spui ceva, doar vreau să mă asculți și să îmi ștergi lacrimile pe care nu le pot stăpâni. Dar nu pot, nu pot să plâng în fața ta. Trebuie doar să zâmbesc, să îți zâmbesc până în ultima clipă.
E atât de dureros, e infernal de dureros.
Durerea pe care mi-o provoci, ea mă omoară.
Îmi doresc să îți pot da toată durerea mea doar pentru un moment ca să înțelegi prin ce trec.
Pe zi ce trece parcă mă omoară și mai tare. Nici nu mai simt că trăiesc. Am trăit vreodată cu adevărat? Nici nu mai știu, pentru că aproape toată viața mea am mințit că sunt bine, când nu eram de fapt. Am zâmbit ori de câte ori îmi venea să urlu de durere. Iar pentru tine, Jimin, pentru tine am zâmbit de cele mai multe ori. Am construit o minciună doar că să te văd fericit, iar minciuna a ajuns să mă nimicească.
Cine mi-a provocat această durere? Tu sau eu? Cine e vinovat și pentru ce e vinovat?
Ești tu vinovat că nu m-ai iubit? Sau sunt eu cel vinovat pentru că m-am îndrăgostit de tine?
Suntem amândoi de vină sau niciunul?

Taehyung

  Taehyung

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Agape|jikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum