A 6 a pagină din jurnal

218 27 0
                                    

18 martie 201816 zile până la sinucidere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

18 martie 2018
16 zile până la sinucidere

Ai încetat să mă mai privești. Ai încetat să mă mai iubești. Te îndepărtezi de mine, o faci pentru că nu mai ai nevoie de mine. Asta simt, poate greșesc, dar mai contează?  Te văd în fiecare zi, doar trăim în aceeași casă, dar îmi lipsești, îmi lipești atât de mult.
Abia am schimbat câteva vorbe zilele acestea și m-ai lăsat prea multe nopți la rând singur, Jimin.
Urăsc să mă gândesc că tu dormi în brațele lui, iar eu ca un naiv te aștept să te întorci. Te aștept cu lacrimi în ochi, te aștept și te tot aștept, dar tu nu mai te întorci. Nopțile fără tine au ajuns să fie eterne.
Știu că el te face mai fericit decât aș putea să te fac eu vreodată, dar chiar și așa te rog mai oferă-mi și mie o caldă privire.  Un zâmbet, oferă-mi orice, doar să fie de la tine. Am nevoie de tine mai mult decât are el.
Îți rostesc numele printre suspine și lacrimi, dar tu niciodată nu auzi.
Credeam că o să mă poți salva, dar e mult prea târziu, nu ai cum să mă mai salvezi.
Oricât de mult te-ar răni moartea mea știu că el o să te facă să mă uiți repede. Ar trebui să-i mulțumesc? Să-i mulțumesc că are grijă de tine, că te iubește?
Știu că Yoongi nu e o persoană rea, știu că e potrivit pentru tine și că nu am de ce să-l urăsc, dar îl urăsc Jimin, îl urăsc pentru că te ia de lângă mine, nu e drept.
De ce te îndepărtezi de mine? Te-am supărat? Am făcut ceva greșit?
Când te-am întrebat ai spus că nu e nimic, ai spus că îți pare rău, că o să petrecem mai mult timp împreună, că nu vrei să te îndepărtezi de mine, dar ai mințit. Ai mințit! Doar spune-mi dacă mă urăști, spune-mi și gata, nu mă mai chinui, te rog. Sau cred că eu mă chinui.
M-am săturat, nu mai suport, nu îți mai suport minciunile, simt că trăiesc într-o minciună. Eu mint, tu minți, toată lumea minte.
Dacă chiar ți-ar păsa cu adevărat de mine ai fi acum cu mine, nu cu Yoongi. Ai sta cu mine și mi-ai șterge lacrimile, ai sta cu mine și m-ai lua strâns în brațe, dar tu nu mai faci asta.
Acum că ești îndrăgostit eu nu mai contez, așa-i?
Măcar îți pasă că mai e atât de puțin și eu o să mor? O să regreți că nu ai petrecut mai mult timp cu mine? O să regreți că nu m-ai putut salva?
Eu am multe regrete, regret atât de multe. Regret că nu am putut să îți spun ce simt. Dar îți sunt recunăscător pentru atât de multe, doar datorită ție am putut să știu ce înseamnă să iubești, cât de frumos, dar distructiv poate să fie.
Jimin, tu ai regrete? O să ai regrete? Ești recunăscător pentru ceva? Îmi ești recunăscător pentru ceva?
Nu e trist că mereu regretul e mai puternic decât recunoștința? Nu sunt regretele mai puternice și dureros decât orice?
Am atât de multe regrete care mă chinuie, care nu mă lăsă să trăiesc, curând nu o să mai existe, vor fi o amintire precum iubirea mea pentru tine, precum mine însumi.
Curând voi fi doar o amintire.


Taehyung

  Taehyung

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Agape|jikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum