◇◇◇◇◇
“ Hey, Kim Eunha! ”
Eunsang mengejar langkahku apabila aku melangkah keluar dari bilik stor. Pergelangan tanganku dipegangnya dengan kasar bagi memberhentikan langkahku.
“ kau nak apa Eunsang? ”
Dengan kasar aku bertanya. Pergelangan tanganku yang digenggamnya erat aku tarik dengan kasar bagi melepaskan pegangan tersebut.
“ kau lupa apa aku cakap dekat kau tadi? Bila kau susahkan hidup aku, aku akan susahkan hidup kau balik ”
Sinis sekali Eunsang mengulangi amaran yang diberikannya sebentar tadi.
“ jadi? ”
Aku berpeluk tubuh sambil memandang Eunsang dengan tajam. Amaran yang diberikannya aku endahkan.
“ kau betul-betul nak tau apa aku akan buat? ”
Eunsang perlahan-lahan mendekatiku sambil bermain soal jawab denganku. Aku masih lagi statik di tempatku. Tiada langsung perasaan takut yang bertandang di dalam hati.
“ Kim Eunha~ ”
Jemari Eunsang mula menyentuh daguku dan menolak wajahku ke atas untuk menatap kedua mata miliknya.
“ kau tak takut Kim Eunha? ”
Sekali lagi dia bertanya ke arahku. Kedua mataku tepat menatap kedua mata milik Eunsang sebelum menjawab.
“ tak Lee Eunsang. Ingat if anything happen to me, omma kau yang aku dipersalahkan ”
Yakin sekali aku menjawab soalan Eunsang.
Eunsang tersenyum sinis sebelum mendekatkan wajahnya dengan wajahku.
“ How about now, are you scared? ”
“ heh, buat apa nak takut dengan lelaki macam awak? Semua lelaki adalah sampah jadi— ”
Dengan segera aku memijak kaki kanan milik Eunsang dengan sekuat hati. Dapat aku dengar erengan kuat dan kasar yang datangnya daripada mulut milik Eunsang.
“ jangan jadi busuk! ”
Kemudiannya, aku menyambung semula ayat yang dibiarkan tergantung sebentar tadi. Tanpa perasaan kasihan aku meninggalkan Eunsang yang sedang berada di dalam kesakitan.
Padan muka siapa suruh gatal lagi kan dah kena!
——
YOU ARE READING
[C] Trash | X1 Eunsang
Fanfiction❝ Men are trash! ❞ Kisah aku yang asyik ditinggalkan lelaki. •Lee Eunsang •Short Part Start: 03.08.19 End: 05.11.19