" Hei, awak tau tak tu first kiss saya?! Kenapa curi ? ," marah Ayreen , dia memukul dada lelaki itu .
Amsyar tersenyum nipis .
Amsyar POV
Aku hanya melemparkan senyum kepadanya . Kenapa aku curi first kiss dia? Aku lebih rela aku yang merosakkan dia , daripada Amin yang menyentuhnya dahulu . Memang korang fikir aku gatal kan?
" Bye "
Aku terus berlalu pergi . Niat mahu mengambil tuala dan sepasang baju serta seluar untuknya .
Gila ke aku nak tinggalkan dia kesejukan dekat sini padahal aku yang buat dia jatuh?
( dua minit kemudian )
Aku kembali mendekatinya , baju dan seluar diletakkan di atas kayu .
Ayreen POV
Aku menghantar pemergian Amsyar dengan pergerakan mata .
Kurang ajar betul mamat takda insurans tu! Dahlah mulut takda insurans , pencuri pula tu. Adakah patut dia curi first kiss aku yang dijaga rapi untuk bakal laki aku nanti?
Eh..
Aku teringat sesuatu..
Oh, fuck!
" A-apa benda yang keras tu? "
Amsyar merapatkan lagi tubuh mereka , pinggul bertemu antara satu sama lain . Dia seperti sengaja menekan sehingga terasa ereksi lelakinya itu mengeras.
↑ flashback ↑
" Astaghfirullahalazim. Ergh, tercemar cik bunga aku dengan mamat tu! ," jeritku kecil.
Umi!!
Tolong Reen, malu nii.. Huaaaaa!!
" Nah, ambil ni ," suara garau mula menyapa pendengaranku .
Amsyar menghulurkan sehelai baju Tshirt disertakan dengan tracksuit hitam miliknya. Lelaki itu menghulurkan tangannya.
Aku tidak menyambut malah terus naik sendiri . Bukannya sungai tu dalam sangat , panjat je kayu tu dah dapat naik.
Dia mendekatiku sebelum tuala biru yang ada dibahunya digunakan untuk menutup tubuhku yang basah kuyup.
" Jangan tunjuk sangat semua tu, sayang.. Semua ni aku punya ," kata Amsyar selamba , dia sempat tersenyum manis kepadaku menampakkan lesung pipitnya.
Jap.. Sayang?
Kenapa dia boleh jadi baik ni?
Haah, aku tak terfikir kenapa dia cium aku?
Jap.. takkan dia..
" Ingatan awak dah pulih? ," aku menyoalnya perlahan tapi serius.
Dia terus menyembunyikan senyumnya tadi . Dia terus berlalu pergi meninggalkanku tanpa menjawab sepatahpun soalan tadi.
--------------------( 4:15petang )----------------------
Seusai solat zohor dan makan, guru pengiring memberi taklimat ringkas berdasarkan aktiviti yang bakal dilangsungkan pada hari ini .
YOU ARE READING
Stay With Me? ✔
عاطفيةPREVIOUSLY KNOWN as SUAMIKU ROMANTIK Status: COMPLETE ✔ Salahkah anak yatim piatu untuk dicintai? dikasihi seperti orang lain? Ayreen Imani, seorang anak yatim piatu yang hanya menumpang kasih dengan mak saudaranya sahaja selepas kematian neneknya...