one day¹³

2.4K 227 146
                                    

"Aaaaaaaaaaaaaa... Ooooooooooo... Iııııııııı... İiiiiiiiii..."

"Yine ne yapıyosun acaba gerizekalı?"

Jin müzik sınıfına girdiğinde karşılaştığı sesle kulaklarını sonsuza dek şişlemek istedi.

"Sesimi açıyorum. Aaaa..."

Jin kulaklarını kapayarak kendisini sandalyelerden birine oturttu. Biraz sonra bu zulme dayanamayıp kulaklıklarını taktı.

Taehyung sesinin yeterince açıldığını varsayarak Seokjin'e prova yapmaları gerektiğini söyledi. Seokjin'in duymadığını fark edince konuşmaya başladı.

"Lan it. Hahahahhah duymuyorsun değil mi puşt? Unutuveveve Onutuveve Omigimus Osas. Lan!"

Sonunda pes ederek başını sıraya koydu. Hala duymadığını varsayarak konuşmaya devam etti.

"İki hafta önce annem evi terk etti. Beni bırakıp gittiğini ancak on dört gün sonra anlayabildim. Ne salağım..."

Jin kapalı gözlerini açtı ve ondan tarafa çevirdi. Kaşları şaşkınlıkla kalkarken takılı kulaklıklarını çıkardı. 

Taehyung ne zaman ağlamaya başladığını anlamadan hıçkırıkları arasında konuştu.

"Babam zaten... O çoktan gitti... Kahretsin..."

Jin ailesiyle mutlu olduğu için suçladı kendisini. Mutlu olmak hiç onu bu kadar mutsuz etmemişti. Hak ediyor muydu bunca güzel şeyi? Taehyung hak ediyordu.

"B-ben yanlız olmaktan çok yoruldum. Mutsuzluklarımı yalancı kahkahalarıma gizlemekten..."

Jin Taehyung'un yanına vardığında hiç beklemeden arkadan sarıldı ona. Sıraya koyduğu kafasını yavaşça kaldırdı Taehyung. Bedenini Jin'e doğru döndürdüğünde kendini zor tutuyordu.

Jin direkt onu kollarının arasına alıp başını göğsüne yaslamıştı. Esmer olan bunu hiç beklememişti.

"Ben hep senin yanında olacağım Tae... Asla yalnız kalmayacaksın."

Jin Taehyung'un saçlarının arasına babacan bir öpücükte kondurmuştu. Ona güven aşılamak istiyordu. Ama Taehyung hiç oralı değildi.

Bir anda göğsünde kopan kahkaha Jin'e şok etkisi yaratmıştı.

"Lan! K-drama mı çekiyoruz amına koyayım? İnandın mı?"

Taehyung kahkahalarının arasında nefessiz kalmıştı. Fakat sonra onu nefessiz bırakan karnına yediği yumruk oldu.

body and soul ㅃTAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin