"Oğlum şu yatağı da şunun yanına ser. Tamam yanyana kardeş kardeşe yatın işte."
Jin bunu duyunca sırıttı. Taehyung ona 'ne sırıtıyorsun amına koyayım' bakışını atınca o da ona bakışlarıyla 'artistlik yapma' diyerek hiddetlenmişti. Bakışları arasındaki kavga birbirlerine diklenmesiyle devam ederken Taehyung'un annesinin hızla arkasını dönmesiyle ikiside normale dönmüştü.
"Kardeş kardeşe yatacağız, Ajhumma." dedi Jin asla gözlerini Taehyung'dan ayırmayarak.
***
"Bana vermek istediğin hediye ne?"
Sırt üstü dönükken sağına dönüp sormuştu Taehyung. Iron Man baskılı gece lambasının loş ışığı yüzlerini aydınlatıyordu az da olsa.
"Cidden merak ediyor musun?"
Jin de onu taklit ederek sola döndü ona doğru. Tek uzun bir yastık ve iki kişinin sığabileceği bir yorganla yatıyordular. Ahşaptan kolayca içlerine işleyen soğuk kendisini hissettirmiyordu artık. İkiside çok fazla ısınmıştı şimdi de.
"Evet, hem de çok."
Taehyung istemeden uykuyla harmanlaşmış sesini iyice tatlılaştırmıştı. Jin onun bu halini görünce onun yüzünde gezindi gözleri. "Bir kız olsaydın..." dedi kendine, "Bir kız olsaydın seninle muhakkak evlenirdim Kim Taehyung."
Omuz silkti Jin. Ona boşvermesini ve ona hediye alacak kadar değer vermediğini söyledi. Taehyung ise afallamıştı. Bunu beklemiyordu.
Her ikisi de içtikleri birkaç bardak içkinin verdiği sersemlikle birbirlerine bakarken atıldı söze Taehyung.
"Ben neden böyle yaptığını anlamıyorum, amına koyayım. Sıradan arkadaş olalım işte. Ne olacak? Bilardoya gidelim birlikte, sonra ne bileyim at yarışı oynayalım. Bak sonrasında birbirimize kız ayarlayalım. Adam dövelim hapse düşelim ama birbirimizden asla vazgeçmeyelim. N'olur sanki davar?"
Tam devam edecekken durdu Taehyung. Çünkü iki dolgun dudak dudaklarının üstündeydi. Şaşkınlıktan aralanan dudaklarının arasına giren dolgun olanlar bir kere öpüp geri çekilmişti.
"Doğum günün kutlu olsun Kim Taehyung."
Jin arkasını ona doğru dönerken içinden söylendi.
"Sanırım bir kız olmana gerek yok, Kim Taehyung."***
Kestim mi en heyecanlı yerinde?
Piçlik mode on.Sanki devamını atmıyorum ne bu piçlik yapma merakı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
body and soul ㅃTAEJİN
Cerita PendekKızlara düşkünlüğüyle bilinen Taehyung okulun yeni çocuğuyla pek masum olmayan anılar biriktirmeye başlar. "Çok ateşlisin bebek." ¹²³⁴⁵⁶⁷⁸⁹⁰