one day²⁷

1.9K 206 69
                                    

Sofrada Jin hariç herkes konuşuyor ve Taehyung gerçekten ailesi gibi hissettiği insanların ne kadar iyi olduklarını onaylıyordu. Jin'in nasıl bu aileden çıktığına anlam veremedi.

"Seokjin'i küçükken, daha sağlıklı olduğunu düşündüğümüz için sünnet yaptırmıştık."

Annesinin açtığı konuyu Seokjin'in ağabeyi devam ettirmişti.

"Taehyung görmen lazım tüm evde bir yıl donsuz gezdi."

İşaret parmağına baş parmağıyla sınır belirleyip kıkırdadı.

"Bu kadardı."

Yemek Jin'in boğazında kalmış ve bir anda seslice öksürmeye başlamıştı. Dikkatler onun üzerine çekildiğinde sanki ondan bahsetmiyorlarmış gibi oralı olmadılar. Taehyung anlatılanlara gülerken yanından bacağına çatal batırılmıştı.

"Çok gülme istersen. Bakarsın bu gece katil olurum."

Taehyung gözlerini daha çok kısarak onu cevapladığında pirzoladan bir lokma daha attı ağzına.

"Hyung sanıyorum bu kadarı kafi. Ders çalışmalıyız.. Baba, anne müsadenizle."

Seokjin ayağa kalkıp eğildiğinde Taehyung'u ensesinden çekip ayağa kaldırmıştı. Taehyung son lokmasını ağzına koymaya çalışırken aynı zamanda içeceğini bitiriyordu.

Sonunda Taehyung'u odasına tıktığında kapıyı sertçe kapayıp kilitlemişti.

"Ölmek mi istiyorsun?"

Taehyung rahatça yatağa adımlayacaktı ki daha önce burada yaşadığı şey kafasında canlanmıştı. Kendisini geri geri yürütürken Jin'e çarptı. Sonra Jin'den korkup geri geri yürürken yatağa gerisin geri düştü.

Jin başını sağa doğru eğip onun ne haltlar yediğini anlamaya çalışırken iki elini beline koydu. Ona doğru hızlıca yürümeye başladığında Taehyung bağırmaya başladı.

"Gelme. Git. Gelme sakın!"

Jin anında yerinde dururken bu salağın gerçekten onu öldüreceğini düşündüğünü sanıp kahkaha atmaya başladı.

"Bak varlığını sil bu odadan. Biraz daha geç olduğunda da yan odaya geçiyorsun. Sorun yaratmadan bir gece geçir."

Hızlıca dolaba yönelip kendisine eşortman takımı çıkardı Jin. Hızlıca üstünü değiştirmeye başladığında Taehyung'un gözleri titremiş nefesini tutmuştu. Onun omuzları çok genişti.

Jin üstüne tişörtünü geçirip pantolonunu çıkardığında Taehyung yutkunmuştu. Kendi kendine ne olduğunu ikisininde erkek olduğunu söylesede. Yine bir şeyler olmuştu ona. Anlamlandıramadığı bir şeyler. Onun götü çok güzeldi.

Jin sonunda kıyafetlerini giyip üniformalarını askıya astığında gerçekten varlığını unutturan çocuğa döndü. Çocuğun yanakları allaşmış ve oturduğu yatakta çarşafı sımsıkı tutuyor adeta adrelanin doluydu.

"Ne oluyor amına koyayım?"

Taehyung derin nefes verirken sessizce konuştu.

"Ş-şey benim pijamam yok."

body and soul ㅃTAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin