"Of Taehyung tanrının beni sınama şeklisin cidden."
Taehyung derste Jin'i de dahil ederek sınıfın yarısıyla kendi kurduğu oyunu oynamış ve sonuç olarak bu ikisinin üstüne kalmıştı. Müdür'e çıkarılan iki öğrenci koca okulun tüm erkek tuvaletlerini temizlemekle sorumluydu şimdi.
"Amına koyayım bokuna gebeymiş herhalde. Üç aylık sıçmış şerefsiz."
Taehyung birkaç dakikadır aynı kabinde gideri açmaya çalışırken aynı zamanda kusar gibi sesler çıkarıyordu. Yalan sayılmazdı, müthiş midesi bulanmıştı.
"Hadi ya bir bitiremedin mi? Her yeri hallettim neredeyse amına koyayım!"
Jin hiddetlenince Taehyung karşısındaki manzarayla ağlamaya başlamıştı. "Bunu hangi mutant sıçtı of. Bak tanrı çarpsın müdür sıçmadıysa neyim."
Seokjin sonunda çocuğun yanına gittiğinde yeni sildiği yerlere bıraktığı kendi ayak izlerine sessizce küfür etti.
"Çekil bakayım." Seokjin maskeli ve eldivenli çocuğu usulca yana çektiğinde sahiden vaziyetin pek iyi olmadığını gördü. Sonra internete girip tıkanmış tuvaletin nasıl açılabileceğine dair ufak araştırma yapmış ama ellerinden bir şey geleceğini düşünmemişti.
"Ben kusacağım sanırım." Taehyung öğürerek söylendiğinde Jin onu kalçasıyla dışarı itti. Kendisi ge geri geri adımlayarak kabinden çıktığında hala tam anlamıyla kurumamış seramiğin üstünde kaydı. Geriye doğru Taehyung'un üstüne düştüğünde sırtı çocuğun göğsüne gelmişti.
"Hassiktir... Ne yapıyorsun amına koyayım? Ah belim!"
Taehyung acıdan bağırdığında hızlıca ona doğru dönen Jin fısıldadı.
"En azından bokun üstüne düşmedik."
Çemkirerek onu üzerinden ittiğinde hızlıca konuştu Taehyung.
"Senden ala bok mu var lan?!"
herkes: romantizim yaz uwu olalım
ben:geç geldiği için üzgünüm yazasım kaçtı bu son birkaç gün
sizi seviyorum💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
body and soul ㅃTAEJİN
Historia CortaKızlara düşkünlüğüyle bilinen Taehyung okulun yeni çocuğuyla pek masum olmayan anılar biriktirmeye başlar. "Çok ateşlisin bebek." ¹²³⁴⁵⁶⁷⁸⁹⁰