İyi okumalar bebeklerim. 🍼"Beni eve mi attın lan?"
Taehyung ders çalışmak için denileni yapmış mesajda ki yere gelmişti. Fakat geldikleri yerin ilk saray olduğunu düşünse de Kim SeokJin'in evi olduğunu onu pijamalarla görünce idrak edebilmişti.
"Seni konfor alanıma sokuyorum. Değerini bil. Dersini çalış. Sonra siktir git."
Taehyung hala evi süzerken Jin'e kulak asmamıştı bile. Aklındaki tek şey bu şerefsizin vip kul olduğuydu.
"Neden sarayda yaşıyorsunuz amına koyayım? Buranın su, elektirik gideri desen kaç paradır haberin var mı senin?"
Jin ona zenginim ben bakışını yollayıp onu ensesinden tutup merdivenlerden yukarı çıkarmıştı. Kendi odasına soktuğunda hızlıca içeri itip kapıyı kilitlemişti. Taehyung kollarını göğsünde toplarken konuştu.
"Irzıma mı geçiceksin sapık herif?!"
Jin bayık bakışlarıyla çalışma masasının oraya geçip onu cevapladı.
"Hayır gerizekalı ders çalışacağız. Gel buraya ve seri ol."
Taehyung kesinlikle oraya gitmeye niyeti yoktu. Kendi evinin salonu büyüklüğündeki odayı incelemeye doyamamıştı. Bir sürü figürler, çizgi romanlar ve o da neydi? Oyun konsolu?
"Jin n'olur oyun oynayalım mı? Azıcık azıcık azıcık ne olur."
Seokjin otoriter bir şekilde reddetmiş ve konsolu sülük gibi yapışan Taehyung'dan kurtarmıştı.
"Şimdi ders. Sonra belki oynarız."
Taehyung'u gerçekten ilk kez öyle görmüştü, Jin. Gözleri parlamış ve yerinde zıplamaya başlamıştı. O kadar mutlu ve heyacanlı görünüyordu ki bu haline gülmüştü. Taehyung bir anda Jin'e sarılınca o da heyecanlanmıştı.
"Ne yapıyorsun lan, çek şu yapışkanlarını üzerimden!"
Taehyung sinsice sırıtıp ona daha çok sarılmıştı.
"Noldu etkilendin mi yoksa? Erkeklerden hoşlandığını biliyorum oğlum! Göster pipini ağabeye!"
Jin bir solukta itmişti onu. Eşortmanını indirip Taehyung'un dediğini yapmıştı. Taehyung'un gözleri yuvalarından çıkacak kadar büyümüştü. Kimse onun koreli olduğuna inanmayabilirdi bu haliyle.
"Kapa lan şunu ne yapıyorsun?"
Jin kahkaha atarken Taehyung'a doğru yürümeye başladı.
"N'oldu korktun mu?"
Taehyung hızlı hızlı geriye doğru giderken cevapladı.
"N-ne korkacağım be! Sanki bende yok ondan."
Jin eşortmanını geri giyip onu kolundan çekip kendinisine yaklaştırdı.
"Bundan yoktur bence."
Taehyung durumun ciddiyetini bozmak istese de yapamadı. Aralarında ki bir nefeslik mesafe ve az önce gördükleri onu iyice sıkıntıya sokmuştu.
Jin boğuk sesiyle Taehyung'un dudaklarına doğru konuştu.
"Erkeklerden hoşlanmıyorum. Ama sen bir istisna olabilirsin."
Taehyung kendisinde düşünecek vakti bulamadan kapı çalındı.
"Küçük bey, atıştırmalık getirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
body and soul ㅃTAEJİN
Short StoryKızlara düşkünlüğüyle bilinen Taehyung okulun yeni çocuğuyla pek masum olmayan anılar biriktirmeye başlar. "Çok ateşlisin bebek." ¹²³⁴⁵⁶⁷⁸⁹⁰