one day²⁵

2K 227 50
                                    

Yasal Uyarı: 24-34 arası her bölüm 25 oy, 12 yorum aldığında devam edeceğim.
İyi okumalar bebeklerim. 🍼

Küçük mırıltıları küçük odada işitmeye başladığında araladı gözlerini. Karşısında uyanmaya başlayan yaralı çocuğa baktı. Yüzünü ekşitmiş mırıltılarını ağrılı inlemelere dönüştürmüştü. Çok acısı vardı. Sonunda gözlerini açtığında kuru boğazından dolayı konuşmakta zorlandı.

"Burda ne yapıyo'sun amına koyayım?"

Jin gözlerini bayıklaştırıp derin nefes verirken ayağa kalktı. Esneme haraketleriyle belini açıyordu.

"Horluyor muydun sen? Hiç uyanmıyacaksın sandım. Soluk boruna sıçayım senin."

Taehyung onu duymamazlıktan gelmeye çalışarak yattığı yerde diklendi. Karnına saplanan ağrıları saymazsa iyiydi.

"Yüzüme de vurdu mu şerefsiz?"

Jin ona dağılmışsın amına koyayım ne diyorsun, bakışı attı. Telefonundan ön kamerasını açıp ona gösterince Taehyung sıralı bildiği tüm küfürleri sıraladı.

"Sıçayım ben anneme ne diyeceğim? Babam daha çok döver beni böyle görünce. Sikeyim, sikeyim..."

Jin bunun umrunda olmaması üzerine telefonunu aniden Taehyung'un elinden çekip derse gideceğini söyledi. Fakat Taehyung onun koluna yapışmış ne zaman ağlamaya başladığı belirsiz Jin'in koluna sümüklerini sürüyordu.

"Lan söz veriyorum temizlik yaparım. Yemekleri de ben yapıcam. Yeter ki şu yüzüm iyileşene kadar sizde kalayım."

Jin kolunu kurtarmaya çalıştıkça Taehyung daha da yapışıyordu. Kesinlikle çaresizdi. Ailesi böyle şeylerde katıydı. Haklı olsa bile kavgaya karıştıysan haksızdın. Hele dövüldüysen babandan dövüldüğün için tekrar dayak yerdin. Lisenin son yılında öğrenebilmişti Taehyung.

"Bırakıcak mısın kolumu? Çek şu sümüklerini ceketimden."

Taehyung ölesiye yalvarmaya devam edince Jin pes etmiş ve kabul etmişti. Kolunu kurtardığında ceketinin yarısı boydan boya ıslanmıştı.

Jin hızlıca ceketi çıkarıp Taehyung'un suratına fırlatmıştı fakat aynı zamanda gömleğinin de ıslak olduğunu fark etmişti. Hızlıca gömleğini de çıkarırken aynı zamanda küfrediyordu.

Üstü tamamen çıplak kaldığında gömleği yere fırlatmıştı. Taehyung şimdi gerçekten sıçtığını düşünürken Jin ona doğru eğilmiş ve onun başını tekrar yastıkla buluşturmuştu.

"Bunları şimdi yıkayıp ütüleyip getiriyorsun. Delirtiyorsun beni amı..."

"Yuh!"

Tüm sınıf geçmiş olsun için başkanın önderliğinde gelmişlerdi. Fakat gördükleri şey asla göz ardı edilmeyecek cinstendi.

body and soul ㅃTAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin