one day⁶⁷

1.7K 165 68
                                    

"Taehyung arabada ne yapıyorsun?"

Seokjin arabayı kontrol etmek için geldiğinde giydiği kalın kıyafetlerden dolayı iyice büyüyen çocuğu arabanın içinde görmüştü. Seokjin sürücü koltuğuna geçerken Taehyung onu cevaplamıştı.

"Önü kaptım erkenden. Arkada midem bulanıyor benim. Nerde bizimkiler?"

Anlarcasına başını salladı Jin. Çocuğun bu haline gülmeden edemese de ona belli etmemede de kararlıydı. Başını yola çevirdiğinde "Birazdan gelirler onlar da." dedi.

"Sen neden erken geldin?"

Normalde yalan söylemeyecekti Seokjin. Fakat aniden neden olmasındı, diye düşündü.

"Ae Cha için arabayı ısıtacaktım."

Bu sefer başını sallayan Taehyung olmuştu. Taehyung derin düşüncelere dalarken içindeki yüreğini tırmalayan şeyi söküp atmak istiyordu. Bu onu gittikçe rahatsız etmiş ve bu duyguyu anlamlandırmak çok uzun sürmemişti. Kıskanmıştı? Böyle bir şey kendisi için mümkün olamazdı.
Birkaç dakikalığına garip bir sessizlik olduğunda Taehyung evden çıkan grubu görmesiyle bağırarak söylendi.

"Baksana, geliyorlar sonunda!"

Taehyung, Ae Cha'ya atacağı havaları düşünmeye karar vermişken bir anda Seokjin yerinden hafifçe kalktı. Taehyung başını ona doğru çevirdiğinde kendisine iyice yaklaşmıştı. Gittikçe yaklaşıyor nefes alacak fırsatı bırakmıyordu onda. Öyle ki Seokjin, dudaklarında duran gözlerini heyecanlı çocuğun gözlerine çıkardı. Neredeyse değecek olan dudakları Seokjin'in konuşmasıyla birbirlerine sürtünmüşlerdi.

"Emniyet kemeri Taehyung."

Uzandığı yerden emniyet kemeriyle birlikte uzaklaşıp bağlamıştı, Seokjin. Yerine keyifle yaslanırken çocuklar arabaya gelmişti.

Taehyung "Neden öpmedin amına koduğumun beyinsizi?" diye düşündü ergenliğinden dolayı çabuk yükselen bedenine söz geçirmeye çalışırken.


klişe ama sarıyor

sizi seviyorum💜

aama bu çok güzdl zmk ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aama bu çok güzdl zmk ya

body and soul ㅃTAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin