"Anladın mı gerizekalı?"
Taehyung onu reddederek başını salladı. Bir saat boyunca ilgisini ders ve Jin dışında her şey çekmişti.
"Hadi artık oyun oynayalım."
Jin onu ensesinden tutup kitaba eğmişti.
"Bak gerizekalı türevin integrali sana ne veriyor?"
"Seni. Nereden bileyim amına koyayım? Sal beni bi'."
Taehyung sandalyeden kalkıp kendini yatağa attı. Bir sağa bir sola doğru yuvarlanırken devam etti.
"Lan bu kadar rahat yatak olur mu? Oha..."
Jin sandalyesine kollarını önünde bağlayıp gerisin geri yaslanmıştı. Bakışları önündeki çocukta asılı kalmıştı. Sonunda Taehyung yuvarlanmayı kesip yatağa yüzüstü uzanıp ellerini çenesinde birleştirdiğinde sokakta pipisini açan amcalara benzeyen bakışlarıyla bakan Jin'e tahammül sınırı dolmuştu.
"Ne bakıyosun lan dümbük?"
Jin sandalyesinden kalkıp Taehyung'a doğru yavaşça yürüdü. Yatağa ulaştığında Taehyung hala onu izliyordu. Jin Taehyung'a kısa bir bakış atıp onu omuzlarından tutup yüzüstü yatırmıştı. Tam üstüne gelecek şekilde üzerine çıktığında alayca gülüşünü aralarına sokmuştu.
"N-ne yapıyo'sun lan it?"
Alaycı gülüşü kahkahaya dönüşmüştü Jin'in.
"Bilmem ki n-ne yapıyorum?"
Onu taklit ettiğinde Taehyung kendisine ne olduğu çözmeye çalışıyor ve bu ibenin altında ne yaptığını kendine hatırlatıyordu.
"Bak benden herkes gibi sen de etkilenmiş olabilirsin ama ben erkeklerden hoşlanmıyorum. Şansına küs."
Jin Taehyung'un bileklerini tutup yatağa bastırdığında kendisini de aynı şekilde kendini onun üzerine bastırmıştı. Kasığını ona bastırdığında Taehyung apışıp kalmıştı.
"Hoşlanmanı sağlasam?"
Taehyung cevap veremiyordu çünkü ibne herifin siki kendisininkine değiyordu.
Taehyung hala cevap vermeyince SeokJin devam etti.
"Bak gerizekalı erkeklerden hoşlanıyor olsaydım şu an çok daha farklı şeyler olurdu. Bir daha aynı şeyi ima edersen seni harbiden sikerim."
Jin kendini yatağın bir diğer yanına attığında kollarını başının altında birleştirdi.
"Şimdi kalk şu koduğumun dersini bitirelim. Yoruldum."
Taehyung ise hiç oralı değildi. Hala şaşkınlıktan gözleri yuvarlanmış tavana bakıyordu. Sonra aklına gelen şeyle hızlıca tuvalete koştu. Ona rezil olamazdı.
"Siktir sikim kalktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
body and soul ㅃTAEJİN
Historia CortaKızlara düşkünlüğüyle bilinen Taehyung okulun yeni çocuğuyla pek masum olmayan anılar biriktirmeye başlar. "Çok ateşlisin bebek." ¹²³⁴⁵⁶⁷⁸⁹⁰