one day³¹

1.9K 217 87
                                    

"İçelim yine bu gece... Lay lay loy lay."

Sarhoş olacağı su geçirmez bir gerçekti Taehyung'un. Fakat şişenin yarısına gelmeden bünyesinin zayıf düşmesini beklemiyordu Jin. Daha uykusuna dalamadan bu çocuk zırvalamaya başlamıştı.

"Lan ses telini götüne sokup tıngırtacağım şimdi. Kapa çeneni."

Taehyung artık bardağa koymuyor şişeden büyük yudumlarla içiyordu.

"Seokjin-ah... Kapasana çenemi."

Yalpalayarak onun yatağına doğru ilerlemiş ve onun üzerine atlamıştı. Şişeden birkaç yudum daha içecekken Jin şişeyi onun elinden almış ve uzağa doğrultmuştu. Taehyung onu almaya çabaladığında son kalan içkiyi kendisi içmişti.

"Bak bitti. Hadi şimdi yat zıbar."

Taehyung Jin'in elinden boş şişeyi alıp içine bakıyor ve dudağını aşağı sarkıtıp ağlamaya başlamıştı.

"Geri doldur onu. Banane içicem ben!"

Seokjin kendisine saldıran çocuktan kurtulmak için yataktan kalktı ve şişeye kendi içme suyundan boşalttı.

"Al zıkkım."

Taehyung bir anda delicesine mutlu olurken suyunu çokça ve içkiymişcesine yutkundu.

"Şişenin sonu daha sert oluyor yaa~"

Şişeyi sonunda elinden attığında alkol oranının en yüksek olanlarından almış olduğunu fark etti Jin. Ona küfürler savururken bakıcılık yapmaktan nefret ettiğini anımsadı. Gelen küçük kuzeniyle bile ilgilenmeyi sevmezdi o. Peki zekası ondan daha küçük bu adamla ne yapacaktı sahi?

"Hadi kalk yüzünü yıkayalım Tae."

Taehyung onu kesinlikle reddeetmiş ve ayılmak istemediğini bağıra çağıra notalarla söylemişti.

"Ayılmak istesem içer miydim Jin-sshi?!"

Jin aceleyle onun ağzını kapanış ve sinirlenerek hızlıca konuşmuştu.

"Ulan annemler evde ne bağırıyorsun?"

Onu kaldırmaya çalışırken Taehyung onu çekmiş ve ikiside yatağa düşmüştü. Nefesleri birbirlerinin yakınından serince geçerken fısıldadı Jin.

"Her seferinde kaşınıyorsun Tae."

Taehyung ise sarhoşluğun verdiği vurdum duymazlıkla kollarını onun boynunda birleştirmişti. Yarım ağız sırıtırken Seokjin'in dudaklarına doğru konuştu.

"Sen şimdi nasıl erkeklerden hoşlanmıyorsun ya?"

Seokjin bu duruma gözlerini devirirken onun kollarından kurtulmaya çabalasada yapamadı. Taehyung onu kendisine daha çok çekmişti.

"Ihm... Sanırım ben senden hoşlanıyorum Seokjin."

Taehyung dudaklarını Jin'e bastırmaya yeltenmişken Jin kendisini hızlıca çekmiş ve kendisini yere atmıştı. Bu çocuk sarhoşken tam bir aptaldı.

"IQ 10 filandı zaten sarhoş olunca da iyice eksilere düştü. Kalk üstünü çıkarıcağım. Seni odadan çıkaramam böyle. Burada uyu bugün."

Taehyung'un ceketini ve tişörtünü hızlıca çıkardı Jin. Ondan yana asla bakmadan pijama üstlüğünü ona giydirmişti. Taehyung ne kadar aksi davransada sabrediyor ve pantolonunu da çıkarıyordu. Pijama altlığını kıyafet yığının altında ararken Taehyung onun elini alıp kendi erkekliğine götürmüştü.

"Senin için deliriyor."

Jin elini hızlıca çekerken bir iki adım geri gitmişti. Karşısında esmer tenine inat allaşan yanakları, bayık gözleri, alkolün etkisiyle iyice boğuklaşan sesi, dağınık saçıyla aptal bir çocuk vardı. Fakat o an onun ne yaptığını kestiremedi. Elinin değdiği şey onun şeyi miydi?

Pijama altlığını onun suratına atarken iyice ondan uzaklaşmıştı.

"Al şunu giy benden uzak durarak. Arsız gerzek."

Seokjin ne kadar durumu kendisi açından kolaylaştırmaya çalışsada dokunduğu sertliği aklından çıkaramıyordu. Hayır öncesinde arkadaşlarıyla şakalaşırken böylesinin fazlası bile olmuştu. Fakat kimse al benimkine dokun senin için deliriyor dememişti ona.

Taehyung pijamayı yere atıp ona doğru yürüken Seokjin onun harici yere kaçıyordu. Taehyung bayılmadan önceki son sözlerini baksırını çıkarırken söylemişti.

"Küçüğünü rahatlatmıyacak mısın?"

body and soul ㅃTAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin