"Bahsi geçmişken neden benimle yattın lan geçen kaldığında, habeş maymunu?"
İkiside salondan üst kata çıkarken hararetlice konuştu Jin. Geçen birlikte uyumalarına anlam veremiyordu. Sanki ahırda yatırmıştı gerizekalıyı.
"Gece gece öcülü rüyalar gördüm amına koyayım. Sanki çok seviyordum da seni. Boş yapma."
Jin istersen sus yoksa evden atarım bakışını attığında Jin onun ensesinden tutana kadar Taehyung başını eğmiş pıt pıt Jin'in odasına doğru ilerliyordu.
"Hoop. Senin odan mı burası? Defol odana. Sabaha kadar gözükme bana."
Taehyung kızmak ya da ağlamak arasında gelip gidiyordu. Kendisini acındırmak en iyisiydi. Direkt uzun holün uzun halısına kendisini attı. Görüş alanına tavanın girmesiyle bu avizenin ne kadar olabileceğini düşündü. Bunun sırası olmadığını farkettiğinde kendisini bir sağa sola atarak dövünmeye başladı.
"Sen zaten iyi günün dostusun. Oysa ben sana aylarımı verdim Seokjin. Yemek yemeden git zıbar diyorsun. Üstüne üstlük amına koyayım zenginsin lan. Bari bir soğan ekmek ver yiyeyim."
Seokjin gözlerini devirip kollarını beline çıkardığında tam ağzını açacaktı ki annesinin sesini işitti. Onlar bugün evde miydi ki? Kahretsin.
"Benim çikolatalı kurabiyem, ne yapıyorsun bura... Aa, arkadaşını mı getirdin?"
Taehyung aniden yattığı yerden kendini kaldırıp Jin'in annesi olduğunu anladığı kadının önünde birkaç defa eğilip selam verdi. Kadın evin içinde bile her an düğüne gidebilirmiş gibi hazırdı. Kültürlerinin kendisininkiyle çok farklı olduğunu tekrar eğilirken onayladı.
Seokjin onu ensesinden kaldırıp dikleştirdi.
"Belin kopacak gerizekalı."
Kadın onaylamayan bakışlarını Seokjin'e gönderince Jin iki dudadığını birbirine bastırıp başını eğdi. Taehyung ise elinde ki kozun farkına yeni yeni varıyordu.
"Çikolatalı kurabiyem, hiç yakışıyor mu sana öyle pis kelimeler? Rica ediyorum arkadaşına da öyle dokunmayı kes."
Jin annesinin dediğiyle elini indirirken Taehyung zafer kazanmış gibi gülümsedi.
"Ah çocuğum ben SeokJin'in annesi. Sen de bana anne diyebilirsin."
Taehyung teşekkür edip tekrar eğildiğinde Jin şaşkınlıntan olduğu yerde kalmıştı.
"Nereden onun annesi oluyormuşsun?"
Kadın tekrar onaylamaz bakışlarını Jin'e çevirirken Taehyung kendisini tanıttı.
"Efendim, ben Kim Taehyung. Seokjin'in okuldan yakın arkadaşıyım."
Jin bu sefer ben neden bilmiyorum yakın olduğumuzu diyecekti ki kadın Taehyung'un koluna girip onu merdivenlere yöneltti.
"Bana anne diyebilirsin, oğlum. Utanmana hiç gerek yok. Güzel bir sofra hazırlattım. Hadi gel karnımızı doyuralım."
Taehyung 'annesine' tatlı bir şekilde gülümserken arkada bıraktıkları Jin'e dönüp şeytani gilüşünü sunmuştu. Ve sonra tekrar önüne dönüp 'annesine' iyice sırnaşmıştı.
Yakında evlenir bu şrfszlr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
body and soul ㅃTAEJİN
Historia CortaKızlara düşkünlüğüyle bilinen Taehyung okulun yeni çocuğuyla pek masum olmayan anılar biriktirmeye başlar. "Çok ateşlisin bebek." ¹²³⁴⁵⁶⁷⁸⁹⁰