one day³⁴

1.9K 198 35
                                    

Yasal Uyarı: Bu bölümden 43. bölüme kadar sınır 35 oy 30 yorum.
İyi okumalar.💜

"Senin saçların mı uzamış Taehyung?"

Yanında oturan çocuğun saçlarıyla oynamaya başladı Jin. Sınıftaki tüm gözlerin onlarda olduğunu bilmeden.

"Ne bileyim amk?"

Ardından sertçe çekti saçını Jin. Taehyung da ona vurunca geri çekildi. Fakat onu incelemeyi kesmedi Jin. Taehyung tüm dikkati oynadığı oyundaydı.

"Neredeyse çenene kadar uzamışlar."

Jin, Taehyung'un saçlarını yeniden tutarak aşağı kadar hafifçe çekti. Böyle yapınca çenesinden iki parmak aşağı geldiğini fark etti.

"Kestiririm bir ara."

Tuttuğu tutamı kulağının arkasına attığında hemen geleceğini söyledi.

Taehyung ona kısa bir bakış attıktan sonra tekrar oyununa dönmüştü. Açıkçası umrunda değildi fakat tek gözüyle onu takip ettiğini fark edemedi. Bir kızla muhabbet ettiğini görünce sinirlenmiş ve ona ait olan kızları tavlamaya çalıştığını düşünmüştü. Oyunu kapatıp hızlıca sıraya gömmüştü yüzünü.

***

"Herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum."

Jin omuz silkti. Onun sadece kuruntu yaptığını söyledi bastırdığı gülümsemesiyle.

Bir hayli yürümüşler ve Taehyung herkesle göz göze geldiğini kesinlikle yakışıklı olduğunu bunu kabullenmesi gerektiğini Jin'e anlatırken bir kafeye girme kararı almışlardı.

Herhangi bir yere otururken duvarlarda olan aynalı dekoratiflerden kendi yansımasını gördü Taehyung. Gözünü bir iki kez açıp kapadığında Jin onun fark ettiğini anlamıştı.

"Senin amına koyayım Jin! Sen yaptın dimi adi şerefsiz! Yakışıklılığımı kıskanıp bunu yapmak... Cidden şu adam."

Fakat saçını bozmadı Taehyung hayta Jin'e vurmadı bile. Saçlarının iki tarafından bağlanan tutamlar onu rahatsız etse de yapmadı bir şey. Kapıdan girdikleri an verdikleri siparişle ilgilendi. Tek amacı kızarmış suratını bir nebze gizlemekti.

Jin ise hala şaşkın suratıyla ona bakıyordu.

çok çook çooook güzelsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

çok çook çooook güzelsin.
j

in: not your business

body and soul ㅃTAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin