5.

1.6K 77 10
                                    

Noémi

Valami nem hagy nyugodni ezzel a Réka üggyel kapcsolatban, de nem jövök rá hogy mi. Egy napig sem őrzöm a borítékot, a szülei szinte rögtök érte jönnek, ahogy felhívtam őket. Feltépték a borítékot és boldogan mosolyognak, amikor meglátják az aláírást a lap alján. Ők örülnek ennek a lapnak, míg Réka kikészült tőle, bármennyire is próbálta leplezni előttem. A másik borítékot is a kezükbe nyomom, amibe a plusz pénzt rakták nekem. Otthon előveszem a laptopom és újra átnézem az aktáját a régi életéről és a mostaniról is egyaránt. De semmi újat nem találok róla, próbálom összeegyeztetni a szülei beszámolóját és az aktáját, de valami nem az igazi. Valami itt furcsa. Réka többször volt kórházban apró zúzódásokkal is, de az alkarján lévő vágással nem. Lehet a névváltoztatás után történt vele valami. Beizzítom a nyomkövető programomat, bemásolom Réka profilját a keresőbe és már nézem, hogy mikor merre járkál. Most a munkahelyén van még, pedig már 10 óra is elmúlt. Dolgozik vagy csak a mobilját hagyta ott? Megnézem az útvonalat, amin hazafelé megy, majd a környéken lévő éttermeket, boltokat vagy szórakozóhelyeket. De nincs semmi különös arrafelé, így nem tudok vele „véletlenül" összefutni. A munkahelyére, nem megyek, ha nem muszáj, hiszen ott dolgozik a volt „párom" legjobb barátnője, aki utál a történtek miatt. Ajánlom Andinak, hogy semmit ne fecsegjem rólam Rékának. Nem szeretném, ha tönkre tenné a lehetőségemet nála.

Két hét folyamatos figyelés után végre valami pozitív jelet kapok. Most szombaton egy koncertre megy a parkba a barátaival. Gyorsan írok Sárinak egy üzenetet, hogy remélem nem dolgozik azon a napon, mert jó programot találtunk magunkat. Szinte rögtön válaszol, hogy mehetünk, bármit is találtam ki. Na ezt már szeretem! Érzem, hogy végre szerencsém lesz Rékával.

Szombaton este Sárival az oldalamon folyamatosan pásztázom a terepet, de Rékát nem találom sehol. Nagyon remélem, hogy itt lesz és nem mondta vissza. Leellenőrizem a telefonomra telepített követőprogramot, e szerint itt kell lennie a parkban valahol. Majdcsak meglesz valamikor, oldalba bököm Sárit és intek a fejemmel a kitelepült italos felé. Vállat von és követni kezd.

- Miért akarsz ennyire találkozni ezzel a csajjal? – kérdezi, ahogy a hátát megtámasztja a pultnak.

- Nem tudom, valamiért.

- Azért mert bejön?

- Lehet – vonok vállat és felé nyújtom az italát – Valami nem stimmel vele és a családjával az biztos.

- De már nem kell az ügyével foglalkoznod.

- Tudom, csak bosszant. Valamelyikőjük hazudott nekem és ki akarom deríteni ki. Amúgy meg rohadt jól táncol, biztos, hogy az ágyban is elég jó lehet.

- Akkor ne igyál sokat, hogy tudj teljesíteni. Ott van – bök az üveg nyakával a hátam mögé. Hátrafordulok és kiszúrom én is a tömegben. Pár barátnőjével állnak egy pad mellett és beszélgetnek, majd ahogy felzendül az együttes közelebb indulnak a színpad felé. Mi is kicsit közelebb húzódunk, de mégis kellő távolságra tőlük. Hogy én mennyire utálom a koncerteket, rossz hangosítás, idióta emberek hada. Egyszer csak feltűnik egy nő Réka mellett és elhúzza a társaságától. A párjával nem számoltam, hogy ő is itt lehet. Idegesen húzok egy nagyot a sörömből, majd újra Rékáékat kezdem keresni.

- Úgy látom valamiben nem értenek egyet – mondja Sári, ahogy meglátja őket civódni.

- Nekem is úgy tűnik. De ez nekem csak jó – vonok vállat. Rékának megállás nélkül magyaráz a párja valamit, mire ő csak folyamatosan nemet int a fejével. Végül megunja a beszélgetést és indulatosan a kijárat felé mutat a nőnek, ő pedig elindul a másik irányba. A párja ugyan még utána szól, de Réka figyelmen kívül hagyja.

Ne menekülj!Onde histórias criam vida. Descubra agora