Réka
Egész jól alakul Noémival a kapcsolatunk, úgy látszik hatott rá, hogy pár hete elküldtem a fenébe. Azóta azért jobban igyekszik, de vannak dolgok, amiket egyszerűen nem lát meg. Ilyen például a bevásárlás, szerinte, azt hiszi, hogy az csak úgy magától feltöltődik. Nála nem igazán vagyunk, mert egy szolgálati lakásban lakik Sárival együtt és ott nem igazán tudnánk kettesben lenni. Még néha emlékeztetnem kell rá, hogy azért mert szabadnapja van nem kell otthon lennie, lehet nálam ugyanúgy, velem együtt. Ilyenkor hozza a laptopját és a nappaliba ülve nyomkodja egész nap, valami stratégiai játékba van belemerülve. Kizárólag én találok ki közös programokat, én hívom el moziba vagy éppen vacsorázni esténként. Most új kutya van nála, ami még elég fiatal, de őt sem lehet simogatnom vagy foglalkoznom vele. Magyarázatot persze nem ad rá, hogy miért. Amikor sétálni mennek, akkor csatlakozom hozzájuk, hogy ez is egy közös programunk legyen. Neki eszébe sem jut engem elhívni. Sokszor úgy érzem, hogy ezt a kapcsolatot csak én akarom, de néha azért tesz olyan megjegyzést Noémi, amivel rácáfol erre. Vagy például tegnap egy nagy csomag édességgel állított be és két filmmel. Egész este nassoltunk és filmeztünk, szorosan magához húzva feküdt az ágyon, közben szüntelen simogatott. Reggel, amikor meg dolgozni ment, akkor összekészítette nekem a kávéfőzőt, hogy csak be kell kapcsolnom. A hibáit csak apró figyelmetlenségeknek tudom be, egy valami van, ami viszont kicsit jobban zavar. Amivel nem tudok mit kezdeni, de nem akarok nagyobb feneket keríteni. Noémi viszonylag sokat jár el a kollégáival egy pub-ba. Ilyenkor vagy nem jön hozzám vagy én megyek érte. Nem azért mert részegre issza magát, csak 1-2 sört iszik meg, ami nem is látszik meg rajta, mert kb négy óra alatt issza meg. Ezzel még nem is lenne akkora nagy bajom, bár minden 1-2 sörrel kezdődik, hanem inkább az hogy Noémi megváltozik az alkoholtól. Kicsit rámenősebb és erősebb akaratú lesz. Így is szinte mindig az van, amit ő akar, de ilyenkor még nyomatékot is ad hangjának és tettének. Egy ilyen estén a szex is kicsit másabb vele. Sokkal jobban kijön rajta a domináns jelleme.
Mivel egész nap dolgozik Noémi, így ma a kerttel akarok foglalkozni. A fűnyírást már két hete halogatom, hogy a többiről ne is beszéljek. Előtolom a fűnyírót a szintén kupis melléképületből és próbálok életet lehelni bele, de nem járok sikerrel. Remek! Előkapom a telefonom és felhívom a szomszédomat, hogy kisegítene-e szokás szerint egy gyors szervízzel. Csak egy dörmögő igent hallok, majd rám is nyomja a telefont. Vigyorogva tolom át a gépet a szomszédba és lököm a férfi felé, majd a teraszra vonulok a barátnőmhöz.
- 3,2,1.... és... - számolok, majd jön a szokásos morgolódás.
- Miért nem lehet teljesen kijáratni a benzint a fűnyíróból, ha tudod, hogy hetekig nem veszed elő. Ezek a mostani üzemanyagok olyan szar minőségűek, hogy letelepedik a kosz az aljára és eldugítja a karburátort – puffog Laci a gépet piszkálva – Vagy mutattam melyik csövet kell leszedned, hogy leereszd a benzint.
- Jön a szokásos pasis szöveg – emeli fel a mutatóujját Klári.
- Bezzeg, ha pasival kezdenél, akkor ő megcsinálná neked és nem kéne állandóan engem zaklatnod. Mi az amit egy nő jobban tud?
- Sokkal jobb az ágyban, nagyobb élvezetet ad és még a wc ülékét sem pisili le – adom a szokásos válaszomat. Erre egy halk anyázást hallok, majd elvonul hátra a fűnyíróval végre magunkra hagyva minket.
- Szia – köszön mosolyogva Klári.
- Szia! Gondoltam áthozom, hogy ne unatkozzon a férjed.
- Jól tetted, végre mi is tudunk beszélgetni kicsit. Mi a helyzet?
- Semmi, gondoltam rendbe rakom végre a kertet, de az a vacak nem indul. Estére meg egy rendezvényre megyek dolgozni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne menekülj!
RomantizmEgy különös megbízás eredményeként új ismertségre tesz szert a másodállásban magányomozóként dolgozó rendőrnő. A korai nézeteltérések helyét átveszik a vágyak...