အပိုင္း(၁)

9.8K 481 2
                                    

[Zawgyi]

"ေခတ္...ေရာ့.."

ေလထဲကိုဝဲပ်ံတက္လာတဲ့အရာကေတာ့pistoေသနတ္တစ္လက္..သူမရဲ႕ညာလက္နဲ႔လွမ္း၍ဖမ္းယူလိုက္ရင္းတစ္ဆက္တည္းမွာပင္ေနာက္ဘက္ကလူတစ္ေယာက္ကိုခ်ိန္လိုက္သည္..ထိုအခါမွထိုလူကသူ႔လက္ထဲကဓားကိုခ်လိုက္ကာ လက္၂ဖက္ကိုေျမႇာက္လိုက္၏..ထိုအခါသူမကခါးမွာအသင့္ပါလာေသာလက္ထိပ္ကိုဆြဲျဖဳတ္ကာဖမ္းခ်ဳပ္လိုက္သည္..

အေျခအေနကိုစိတ္ခ်ရၿပီဟူေသာအေတြးေၾကာင့္သူမသက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္မိ၏..

"ေခတ္...သတိထား.."

ေနာက္ဘက္ဆီက႐ိႈင္းရဲ႕ေအာ္သံေၾကာင့္သူမလွည့္လိုက္ခ်ိန္မွာသူမရဲ႕ေခါင္းကိုတစ္စံုတစ္ခုကထိခတ္လိုက္ေလၿပီ..သူမရဲ႕ခႏၶကိုယ္ဟာတစ္ဖက္ကိုယိုင္လို႔က်သြား၏..သူမအျမင္တို႔တစ္ျဖည္းျဖည္းေဝဝါးလို႔လာ၏..သူမအျမင္ထဲမွာေနာက္ဆံုးျမင္လိုက္ရသည္ကေတာ့သူမရဲ႕ေနာက္ေက်ာဘက္ကလူကို႐ိႈင္းကလက္ထိပ္ခတ္လိုက္ေသာျမင္ကြင္းသာ..

"ေခတ္..ေခတ္..ေခတ္.."

ေအာ္သံတို႔ကားမျပတ္မသား..ျမင္ကြင္းတို႔အားလည္းအေမွာင္ထုကတျဖည္းျဖည္းဖုံးအုပ္လို႔သြားေတာ့သည္...

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

ေျခသံ..စကားေျပာသံ..စေသာခ်ိဳးခ်ိဳးခြၽတ္ခြၽတ္အသံတို႔ကအနီးပတ္ဝန္းက်င္ကလာေနသည္ကိုကိုယ္သတိထားမိလာသည္..ပတ္ဝန္းက်င္ကိုကိုယ္ျပန္ေရာက္႐ွိလို႔လာၿပီလား...ေစးကပ္ေနေသာမ်က္ဝန္းတို႔အား အားယူရင္းဆြဲဖြင့္မိသည္..

"ကြၽတ္ကြၽတ္ကြၽတ္.."

ႏႈတ္တစ္စံုကတိုးတိတ္စြာညည္းတြားမိေလေတာ့ပတ္ဝန္းက်င္ဆီကအသံခ်ိဳခ်ိဳတစ္ခုကေပၚလာသည္..

"ေခတ္..ေခတ္.."

ကိုယ့္နာမည္ကိုေခၚေနသည္မွာျပတ္သားစြာၾကားေနရသည္..မ်က္လံုးတို႔အား အားစိုက္ကာေသခ်ာဖြင့္လိုက္ေတာ့မွအလင္းတန္းျဖဴတို႔ကမ်က္လံုးထဲကိုစူးဝင္လာ၏..ထိုအလင္းတန္းျဖဴတို႔အၾကားေျပးယွက္ေနသည္ကနီညိဳေရာင္ဆံႏြယ္စေလးေတြ..ပတ္ဝန္းက်င္ကိုကိုယ္ပထမဆံုးျမင္လိုက္ရခ်ိန္မွာေတာ့ကိုယ့္မ်က္စိေ႐ွ႕တည့္တည့္ေပၚလာသည္က Duty Coatျဖဴျဖဴေလးနဲ႔ေဒါက္တာမေလး..

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now