အပိုင္း(၂)

4.6K 390 10
                                    

[Zawgyi]

"ေႂကြ...ဒီတစ္ေခါက္လည္းငါ့အိပ္မက္ထဲကိုသူထပ္ေရာက္လာျပန္ၿပီဟ.."

႐ုတ္တရက္ထေျပာလိုက္တဲ့ေခတ္စကားေၾကာင့္ေႂကြအံ့အားသင့္သြား၏..

"နင့္အိပ္မက္ထဲမွာၾကားၾကားေနရတဲ့အသံပိုင္႐ွင္ကိုေျပာတာလား.."

ေခတ္ကေခါင္းညိတ္ျပ၏..

"သူကနင္ငယ္ငယ္တည္းကတစ္ခုခုျဖစ္ၿပီဆိုေရာက္ေရာက္လာတာပဲေနာ္.."

ေခတ္ကတစ္ခုခုကိုေတြးမိရင္းေခါင္းတစ္ဆတ္ဆတ္ညိတ္ကာႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ျပံဳးျပ၏..

"ငါေလ..သူ႔ကိုအရမ္းအားက်တယ္သိလား.."

ေခတ္ကနားမလည္စြာျဖင့္ျပန္လို႔ၾကည့္၏..

"ဘာလို႔လဲဟ.."

ေႂကြကရီၾကဲၾကဲျဖင့္သာျပတင္းေပါက္ဘက္ကိုမ်က္ႏွာလႊဲလ်ွက္..

"ဟုတ္တယ္ေလ..သူ႔ကိုနင္တစ္ခါမွမေတြ႔ဖူးေပမယ့္ နင့္အနားမ႐ွိေပမယ့္ နင့္စိတ္ထဲအျမဲတမ္းေရာက္ေနသလို နင့္အိပ္မက္ထဲကိုလည္းသူ႔စိတ္တိုင္းက်လာႏိုင္တယ္ေလ.."

ေႂကြျပံဳးလ်ွက္ေျပာေနပါသည္..သို႔ေပမယ့္..ေခတ္နဲ႔အၾကည့္လႊဲထားတဲ့သူမရဲ့မ်က္ဝန္းေတြကေတာ့ျပံဳးမေနခဲ့ပါ..

"အဟား...ဘာမ်ားလဲလို႔ေႂကြရာ..နင္ကေလ ေပါက္ေပါက္႐ွာ႐ွာကိုေျပာတတ္လြန္းတယ္.."

ေခတ္ကခပ္ေျခာက္ေျခာက္ရယ္လ်ွက္ေႂကြ႐ုပ္လႊာရဲ႕လက္ေမာင္းကိုအသာအယာပုတ္ရင္းေျပာ၏..သို႔ေပမယ့္သူမလည္းေတြေဝလ်ွက္ပါ..

"ေအာ္..ငါ..ငါdutyဝင္လိုက္ဦးမယ္.."

ေႂကြတစ္ေယာက္မ်က္ေတာင္႐ွည္႐ွည္ေလးတစ္စံုတို႔အားလ်င္ျမန္စြာပုတ္ခတ္လ်ွက္အသံတိုးတိုးတစ္ခုနဲ႔သူေျပာရင္းထထြက္လို႔သြား၏..

"ေႂကြ..."

ေခတ္ရဲ့စကားေၾကာင့္အေပါက္ဝဆီသို႔လွမ္းေနေသာေႂကြရဲ႕ေျခလွမ္းေတြတုံ႔ဆိုင္းသြား၏..

"ဂ႐ုစိုက္ၿပီးသြား.."

ခပ္ျပတ္ျပတ္အသံေလးတစ္ခုသာေပၚထြက္လို႔လာ၏..

"အင္းပါ..ငါသြားၿပီေနာ္.."

ေနာက္လွည့္မၾကည့္ဘဲအသံတိုးတိုးကေလးႏွင့္သူမျပန္ေျဖရင္းထြက္ခြာသြားေတာ့၏..

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now