အပိုင္း(၁၃)

2.8K 336 48
                                    

[Zawgyi]

"သခင္မေလး...."

"ေခၚျပန္ၿပီအဲ့သခင္မေလး.."

ျခံထဲ၌အတူတူထိုင္ေနၾကရင္းေမာင္တစ္ေယာက္မူမမွန္ပါ..ကတုန္ကရင္ျဖစ္လို႔ေနသည္..ဒီေန႔မွသူဘာေတြျဖစ္ေနပါလိမ့္..

"ဟို..သခင္..သခင္မေလးလို႔အခုေခၚတာက..တမင္..တင္..တင္စားၿပီး...ေခၚ..ေခၚလိုက္တာပါ.."

"ေမာင္ရယ္..စကားေတြလည္းအထစ္ထစ္အေငါ့ေငါ့နဲ႔..ဘာျဖစ္ေနတာလဲ..ေနမေကာင္းဘူးလား.."

သူမရဲ႕လက္ေခ်ာင္းႏုႏုေလးမ်ားကကိုယ့္ႏွဖူးဆီကိုလာထိေတြ႔၏..နဂိုကတည္းကမူမမွန္တဲ့ကိုယ့္မွာႏွလံုးေသြးေတြပင္ေစာင့္တက္သြားသလိုခံစားလိုက္ရသည္..

ဒီေကာင္မေလးနဲ႔ေတာ့ဟုတ္ေနၿပီ..သူ႔ကိုခ်စ္ေရးဆိုဖို႔ကိုယ္ကဒီေလာက္အားေမြးထားရတာကိုလာေနာက္ေနသလိုပဲ..

"ေန..ေနေကာင္းပါတယ္..ကြၽန္ေတာ္..ေျပာ..ေျပာခ်င္တာက..ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားရဲ႕...သခင္မေလး..လို႔..လို႔ေျပာခ်င္..တာ.."

ေရႊအရိပ္ရဲ႕မ်က္ဝန္းညိဳညိဳေလးမ်ားဝိုင္းစက္သြား၏..

"ေဟာေတာ္..အဲ့ဒါကရည္းစားစကားေျပာတာလား.."

ေမာင္ကေတာ့သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္ကာ..

"ဟူး...ေတာ္ပါၿပီဗ်ာ...သူမ်ားသင္ေပးသလိုဖြဲ႔ဖြဲ႔ႏြဲ႔ႏြဲ႔ေတြလည္းကြၽန္ေတာ္မေျပာတတ္ေတာ့ဘူး...ေသခ်ာတာက...ကြၽန္ေတာ္အရိပ္ကိုေတာစပ္မွာစေတြ႔ေတြ႔ခ်င္းတည္းကခ်စ္ခဲ့တာပါ..ဒါေပမယ့္..ကြၽန္ေတာ္ကမိန္းကေလးတစ္ေယာက္မို႔ဖြင့္ေျပာလို႔မသင့္ေတာ္ဘူးဆိုတာကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္..ဒါေပမယ့္ဗ်ာ...အရိပ္ကိုျမင္တိုင္ကြၽန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာေနလို႔မရဘူးဗ်...ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေတြကလည္းအရိပ္နဲ႔ေတြ႔မွမူမမွန္ေတြျဖစ္ေနေတာ့တာ..အရိပ္ျပန္မခ်စ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာလည္းကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္..အရိပ္ဆီကျပန္ခ်စ္ဖို႔လည္းကြၽန္ေတာ္မေမ်ွာ္လင့္ရဲပါဘူး..ဒါေပမယ့္..ကြၽန္ေတာ့္ကိုကြၽန္ေတာ္ဆက္လိမ္ထားရတာပင္ပန္းလြန္းလို႔ပါ...ကြၽန္ေတာ္အရိပ္ကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာေလးပဲ..သိထားရင္ေက်နပ္ပါၿပီ..ကြၽန္ေတာ့္ကိုမေက်နပ္လို႔ေမာင္းထုတ္ခ်င္တယ္ဆိုလည္းကြၽန္ေတာ္ထြက္သြားေပးပါ့မယ္..အရိပ္ကြၽန္ေတာ့္ကိုျပန္မခ်စ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္.."

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now