💙Thank You💙

1.5K 132 26
                                    

[Zawgyi]

သာသာ့ရဲ႕အခုficေလးကသာသာ့အတြက္ေတာ့စိန္ေခၚမႈတစ္ခုပါပဲဗ်..
ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့..ဒီလိုပံုမွန္မဟုတ္တဲ့ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ကိုဖန္တီးဖို႔ဆိုတာကသာသာ့အတြက္တကယ္ကိုခက္ခဲခဲ့ပါတယ္..
စိတ္ဝင္စားၾကပါ့မလား..ႀကိဳက္ၾကပါ့မလား..
အမွန္တိုင္းေျပာရရင္သာသာကအရာရာမွစာေတြ႔ပဲ႐ွိၿပီးလက္ေတြ႔အရမ္းအားနည္းတဲ့လူမို႔ပါ..
အခုလိုသာသာ့ရဲ႕စိတ္ကူးယဥ္ဇာတ္လမ္းေလးကိုစိတ္ႏွစ္ၿပီးဖတ္ေပးခဲ့ၾကတဲ့VIPေလးေတြတစ္ေယာက္စီတိုင္းကိုေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္ဗ်..

အခုဆိုရင္ဒီလိပ္ျပာficေလးၿပီးတဲ့အခ်ိန္ဟာသာသာဒီaccေလးကိုစသံုးတာတစ္ႏွစ္ျပည့္တဲ့အခ်ိန္ေလးပါပဲ..ဒီကာလအတြင္း..follower 700ေက်ာ္မယ္လို႔တစ္ခါမွမေတြးခဲ့ဖူးပါဘူး..သာသာေရးတဲ့ဒီficေလးေတြကိုဖတ္ေပးမယ့္သူ1K႐ွိမယ္လို႔ေတာင္မေမ်ွာ္လင့္ထားခဲ့ဖူးပါဘူး..အခုလိုအမ်ားႀကီးအားေပးၾကတဲ့အတြက္သာသာအမ်ားႀကီးပိုႀကိဳးစားသြားမွာပါ..
ေနာက္လာမယ့္ficေလးမတိုင္ခင္သာသာ့ရဲ႕VIPေလးေတြကိုေမးခ်င္တာက..
(သာသာေရးခဲ့တဲ့fic ၃ပုဒ္လံုးဖတ္ဖူးခ်င္မွဖတ္ဖူးပါလိမ့္မယ္..ဒါေပမယ့္..ဖတ္ဖူးတဲ့VIPေလးတြေျဖေပးခဲ့ပါေနာ္..)
-ဆူးခက္ႏြယ္နဲ႔လင္းေရာင္စဥ္သစ္ဆိုတဲ့CUေက်ာင္းကေကာင္မေလးတို႔အတြဲ
-ေမအက္စစ္နဲ႔လင္းေရာင္စဥ္သစ္ဆိုတဲ့မမနဲ႔ကေလးတို႔အတြဲ
-ေမေခတ္႐ွားနဲ႔ေႂကြ႐ုပ္လႊာဆိုတဲ့ရဲေမေလးနဲ႔ဆရာဝန္မေလးတို႔အတြဲ(or)ေမာင္နဲ႔သခင္မေလးေရႊအရိပ္ဆိုတဲ့အတိတ္ဘဝကစံုတြဲေလး

ကဲ..ကိုယ္သေဘာက်တဲ့အတြဲေလးကိုေျဖခဲ့ေပးပါေနာ္..

ေနာက္ၿပီး..သာသာ့VIPေလးေတြနဲ႔သာသာနဲ႔ပိုရင္းႏွီးေစဖို႔စီစဥ္ထားတဲ့အစီအစဥ္ေလးကေတာ့ဒီ comment boxမွာသာသာ့ကိုေမးခ်င္တာေလးေတြခ်ေရးခဲ့ပါေနာ္..သာသာအားလံုးေျဖေပးသြားမွာပါဗ်..😁

Love you all my VIPs..🙆‍♂️🙆‍♂️

[Unicode]

သာသာ့ရဲ့အခုficလေးကသာသာ့အတွက်တော့စိန်ခေါ်မှုတစ်ခုပါပဲဗျ..
ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့..ဒီလိုပုံမှန်မဟုတ်တဲ့ဇာတ်လမ်းတစ်ပုဒ်ကိုဖန်တီးဖို့ဆိုတာကသာသာ့အတွက်တကယ်ကိုခက်ခဲခဲ့ပါတယ်..
စိတ်ဝင်စားကြပါ့မလား..ကြိုက်ကြပါ့မလား..
အမှန်တိုင်းပြောရရင်သာသာကအရာရာမှစာတွေ့ပဲရှိပြီးလက်တွေ့အရမ်းအားနည်းတဲ့လူမို့ပါ..
အခုလိုသာသာ့ရဲ့စိတ်ကူးယဉ်ဇာတ်လမ်းလေးကိုစိတ်နှစ်ပြီးဖတ်ပေးခဲ့ကြတဲ့VIPလေးတွေတစ်ယောက်စီတိုင်းကိုကျေးဇူးအထူးတင်ပါတယ်ဗျ..

အခုဆိုရင်ဒီလိပ်ပြာficလေးပြီးတဲ့အချိန်ဟာသာသာဒီaccလေးကိုစသုံးတာတစ်နှစ်ပြည့်တဲ့အချိန်လေးပါပဲ..ဒီကာလအတွင်း..follower 700ကျော်မယ်လို့တစ်ခါမှမတွေးခဲ့ဖူးပါဘူး..သာသာရေးတဲ့ဒီficလေးတွေကိုဖတ်ပေးမယ့်သူ1Kရှိမယ်လို့တောင်မမျှော်လင့်ထားခဲ့ဖူးပါဘူး..အခုလိုအများကြီးအားပေးကြတဲ့အတွက်သာသာအများကြီးပိုကြိုးစားသွားမှာပါ..
နောက်လာမယ့်ficလေးမတိုင်ခင်သာသာ့ရဲ့VIPလေးတွေကိုမေးချင်တာက..
(သာသာရေးခဲ့တဲ့fic ၃ပုဒ်လုံးဖတ်ဖူးချင်မှဖတ်ဖူးပါလိမ့်မယ်..ဒါပေမယ့်..ဖတ်ဖူးတဲ့VIPလေးတွဖြေပေးခဲ့ပါနော်..)
-ဆူးခက်နွယ်နဲ့လင်းရောင်စဉ်သစ်ဆိုတဲ့CUကျောင်းကကောင်မလေးတို့အတွဲ
-မေအက်စစ်နဲ့လင်းရောင်စဉ်သစ်ဆိုတဲ့မမနဲ့ကလေးတို့အတွဲ
-မေခေတ်ရှားနဲ့ကြွေရုပ်လွှာဆိုတဲ့ရဲမေလေးနဲ့ဆရာဝန်မလေးတို့အတွဲ(or)မောင်နဲ့သခင်မလေးရွှေအရိပ်ဆိုတဲ့အတိတ်ဘဝကစုံတွဲလေး

ကဲ..ကိုယ်သဘောကျတဲ့အတွဲလေးကိုဖြေခဲ့ပေးပါနော်..

နောက်ပြီး..သာသာ့VIPလေးတွေနဲ့သာသာနဲ့ပိုရင်းနှီးစေဖို့စီစဉ်ထားတဲ့အစီအစဉ်လေးကတော့ဒီ comment boxမှာသာသာ့ကိုမေးချင်တာလေးတွေချရေးခဲ့ပါနော်..သာသာအားလုံးဖြေပေးသွားမှာပါဗျ..😁

Love you all my VIPs..🙆‍♂️🙆‍♂️

#PuzzleLinn

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now