အပိုင္း(၉)

3.1K 336 30
                                    

[Zawgyi]

လေရာင္ေအာက္ထဲမွာအေရာင္တစ္လက္လက္ႏွင့္ေလထဲဝဲတက္လာေသာဖန္ကြဲစမ်ား...ထိုဖန္ကြဲစမ်ား၏ဦးတည္ရာကကုတင္ေဘးစြန္မွာအိပ္ေနတဲ့ေႂကြ႐ုပ္လႊာဆီကုိျဖစ္ေပသည္...

"....."

ေခတ္အေတာ္ကိုအံ့အားသင့္ထိတ္လန္႔သြားမိ၏..ထို႔ေနာက္တံု႔ဆိုင္းမေနဘဲထိုဖန္ကြဲစေတြကိုလက္နဲ႔ကာလိုက္မိသည္..

"အ...."

ေႂကြႏိုးသြားလ်ွင္ထိတ္လန္႔မည္စိုး၍ေခတ္ကသူ႔ပါးစပ္ကိုက်န္လက္တစ္ဖတ္ႏွင့္အုပ္လိုက္၏..ထို႔ေနာက္ေခတ္လက္ကိုထိသြား၍တခ်ိဳ႕ဖန္ကြဲစမ်ားကေလထဲတြင္ပင္ရပ္တန္႔ကာေအာက္ကိုျပဳတ္က်သြားၾက၏..အေ႐ွ႕ပိုင္းေရာက္႐ွိလာေသာဖန္ကြဲစတစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ေခတ္ရဲ႕လက္ဖ်ံ႐ိုးတစ္​ေလ်ွာက္ေသြးမ်ားစီးက်လာေလသည္...

ျပင္ဦးလြင္၏အေအးဒဏ္ေၾကာင့္လက္ကဒဏ္ရာမ်ားကိုက္ခဲသျဖင့္ေခတ္တစ္ညလံုးအိပ္မေပ်ာ္ခဲ့ပါ..ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ေႂကြကိုသာအရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ေစာင့္ၾကည့္ေနမိသည္..

ဒီလိုနဲ႔နံနက္ခင္းေရာင္နီေရာက္႐ွိလာ၏..ေခတ္တစ္ေယာက္ၾကမ္းျပင္ေပၚကဖန္ကြဲစေလးေတြကိုေကာက္သိမ္းေနစဥ္..

ေဒါက္ ​ေဒါက္ ​ေဒါက္

"ေခတ္ေရ...နင္တို႔ႏိုးၿပီလား.."

ေခတ္ကတံခါးလာဖြင့္ေပးကာ..

"႐ွဴးတိုးတိုး..ေႂကြအိပ္ေနတယ္..ညဥ့္နက္မွသူေကာင္းေကာင္းအိပ္ရတာ.."

"အင္းအင္း.."

အခန္းျပင္သို႔ေရာက္ခ်ိန္၌..

"ေခတ္..နင့္လက္ကဘာေတြလဲ.."

"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးဟာ..နည္းနည္းပါးပါးပြန္းသြားရံုပါ.."

"ဟာ..ဘာလို႔ဘာမွမျဖစ္ရမွာလဲ..ေသြးေတြထြက္ေနတာကို..လာလာ..ကားေပၚမွာေႂကြ႔ေဆးေသတၱာပါတယ္..ကေလး..ကို႔ကိုအဲ့ဒါေလးသြားယူေပးပါဦး.."

"ဟုတ္ကဲ့ကိုႀကီး.."

ခဏအၾကာ..

"ေခတ္..နင္ဟာ..ဒီေလာက္ေသြးေတြထြက္ၿပီးဒဏ္ရာရတာကိုဒီတိုင္းထားစရာလား.."

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now