အပိုင္း(၂၃)[ဇာတ္သိမ္းပိုင္း]

6.3K 376 34
                                    

[Zawgyi]

"ေအာ္..ေခတ္..နင္ေရာက္လာတာလား...သူ.ငယ္.ခ်င္း..."

ကိုယ့္စကားအဆံုးမွာေခတ္မ်က္ႏွာေလးညႇိဳးသြား၏..ထို႔ေနာက္..သူမရဲ႕စူး႐ွတဲ့မ်က္လံုးေလးေတြနဲ႔ကိုယ့္ကိုတည့္တည့္စိုက္ၾကည့္လာသည္..နဂိုကတည္းကသူ႔အၾကည့္ေတြမခံႏိုင္ပါဘူးဆိုမွ..ဒီေန႔သနားစရာ႐ုပ္ေလးနဲ႔သူ႔အၾကည့္ကိုဘယ္လိုမ်ားတြန္းလွန္ရပါ့မလဲေနာ္..

"ငါ...နင္နဲ႔သူငယ္ခ်င္းမလုပ္ႏိုင္ဘူးေႂကြ..."

ေဟာ..ေဒၚေခတ္တို႔ကေတာ့ေျပာလိုက္ရင္ဒုတ္ထိုးအိုးေပါက္..႐ုပ္ကေလးကိုကကေလးလိုလိုလူႀကီးလိုလိုနဲ႔..ကေလးေပါက္စနတစ္ေယာက္ပူဆာတာမရရင္ငိုေတာ့မယ့္႐ုပ္မ်ိဳး..

"ဟုတ္တယ္..ငါနင့္သူငယ္ခ်င္းဆက္မလုပ္ေတာ့ဘူး...ငါကနင့္ခ်စ္သူပဲလုပ္ခ်င္တာ..."

ေရာ္ၾကည့္ဦး...ငယ္ငယ္ကကစားရင္ငါဟိုေနရာယူမယ္ဒီေနရာယူမယ္ဆိုၿပီးဗိုလ္က်ေနတဲ့႐ုပ္နဲ႔..ေခတ္ကိုဒီလိုကေလးဆန္တဲ့ပံုစံနဲ႔ျမင္ဖူးတာကိုယ့္အတြက္ေတာ့ဒါပထမဆံုးပဲ..

"ေႂကြ...ငါနင့္ကိုခ်စ္တယ္...နင္လည္းငါ့ကိုခ်စ္ေနေသးတယ္မဟုတ္လားဟင္..အဲ့ဒါဆိုရင္မဂၤလာမေဆာင္နဲ႔ေလဟာ...ေနာ္..ေနာ္လို႔..."

ကိုယ့္မွာဘာျပန္ေျပာရမွန္းပင္မသိေတာ့...ကိုယ့္ကိုေတာ့သူ႔စိတ္တိုင္းက်ျငင္းတုန္းကျငင္းၿပီး အခုသူ႔အလွည့္က်ေတာ့ျငင္းလိုက္တာနဲ႔ေအာ္ငိုေတာ့မဲ့႐ုပ္နဲ႔..

"ေႂကြေရ...လူစံုေနၿပီ..ကိုတို႔သြားၾကရေအာင္ေနာ္.."

ေႂကြ႔ကို႐ုတ္တရက္လွမ္းေခၚလိုက္တဲ့အမ်ိဳးသားေၾကာင့္ေခတ္မ်က္ႏွာခ်က္ခ်င္းတင္းမာသြား၏..ထို႔ေနာက္သူမ၏မ်က္ခံုးထူထူ၂ဖက္တြန္႔ခ်ိဳးသြားသည္..ေႂကြ႔လက္ကိုလည္းမလႊတ္တမ္းဆြဲထားေသး၏..

"နင္မသြားရဘူးေႂကြ...နင့္ကိုငါအဆံုး႐ွံုးမခံႏိုင္ဘူး...နင္အဲ့ေကာင္ေနာက္လိုက္မသြားရဘူး..ေႂကြ႔ကိုငါ့အနားကဘယ္သူမွေခၚမသြားရဘူး.."

"ေခတ္...ငါမသြားလို႔မရဘူးေလဟာ..."

"မရဘူးဟာ...နင္မသြားရဘူး..မင္းလည္းေႂကြကိုလာေခၚစရာအေၾကာင္းမ႐ွိဘူး..ေႂကြငါ့အနားကေနဘယ္ကိုမွမသြားရဘူး..."

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now