[Zawgyi]
"ေႂကြ...ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီးေအာက္ကိုဆင္းအိပ္ေနရတာတုန္း...ငါ့ကိုအဲ့ေလာက္ေတာင္ေၾကာက္လား.."
မိုးလင္းလင္းခ်င္းေခတ္ရဲ႕စကားသံေၾကာင့္ေႂကြမ်က္လုံး၂လုံးကိုပြတ္သပ္ရင္းအားယူၾကည့္မိသည္...
"ဟင္..ဘာလဲ..."
"နင္ၾကမ္းျပင္ေပၚဘာလို႔ဆင္းအိပ္ေနတာလဲ...ငါကေတာ့အဲ့လိုကန္မခ်တက္ပါဘူး..ဖက္ေခါင္းအုံးေတြေတာင္ငါကဖက္ပဲအိပ္တာကန္ခ်တာမဟုတ္ဘူး.."
ေႂကြေခတၱေတြေဝမိသြားသည္..ထို႔ေနာက္အေတြးျဖတ္လိုက္ကာ..
"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးဟာ...ငါထေတာ့မယ္..ေရခ်ိဳးခန္းကဟိုဘက္မလား.."
"ေအး..ဟုတ္တယ္.."
ေႂကြတစ္ေယာက္ေရခ်ိဳးခန္းထဲကိုဝင္လို႔သြား၏...ေႂကြ႕ရဲ႕ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ရင္းေခတ္တစ္ေယာက္ကေတာ့..
"ဒီေကာင္မေလးကေတာ့ေလ ထူးထူးဆန္းဆန္းေတြတအားလုပ္တာပဲ...အဟက္.."
ေႂကြကေတာ့ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ကာမွန္ထဲ၌မိမိကိုယ္မိမိျပန္ၾကည့္ရင္း..
"နင္မသိဘူးေခတ္...ငါကလည္းအိပ္ေနရင္းနဲ႕ၾကမ္းျပင္ေပၚျပဳတ္က်ရေလာက္ေအာင္အအိပ္ၾကမ္းတဲ့သူမဟုတ္ဘူး...အခုဟာက....."
ေျပာေနရင္းသူမအသံေလးတိမ္ဝင္သြားကာအေတြးတို႔ကပ်ံ့ႏွံ႕လို႔သြားေလ၏...
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
မနက္၂နာရီခန႔္က..
"လိပ္ျပာ..လိပ္ျပာရယ္..မသြားပါနဲ႕ကြာ..."
ကိုယ့္ကိုဖက္ၿပီးငိုေနတဲ့ေခတ္ရဲ႕ငိုသံကေပၚတစ္ခ်က္ တိတ္တစ္ခ်က္ျဖစ္လာသည္...ထို႔ေနာက္ၿငိမ္က်ကာျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားေလသည္...သို႔ေသာ္ကိုယ့္ကိုေတာ့ေနာက္ေက်ာဘက္ကေနသိုင္းဖက္ထားဆဲ...ကိုယ္လည္းတျဖည္းျဖည္းေမွးခနဲအိပ္ေပ်ာ္လုဆဲဆဲျဖစ္လို႔သြား၏..
"ဟင့္အင္း..ဟင့္အင္း...မရဘူး...ေမာင့္နားဘယ္သူမွမကပ္ရဘူး...".
ကိုယ့္နားထဲတြင္မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အသံကိုၾကားလိုက္ရ၏...အိပ္မက္လိုလိုအျပင္လိုလိုျဖစ္ေနၿပီးကိုယ့္မ်က္လုံးေတြကဖြင့္လို႔မရ...သို႔ေပမယ့္တစ္စုံတစ္ခုကကိုယ့္ကိုေခတ္ရဲ႕ရင္ခြင္ထဲကေနဆြဲထုတ္ေနသည္..ေသခ်ာသည္..ကိုယ့္ကိုေဘးဘက္ကေနတစ္စုံတစ္ခုကဆြဲေနသည္..ကိုယ္မ်က္လုံးဖြင့္ၾကည့္ေနေပမယ့္မရ...အိပ္မက္ဟုထင္ေနေသာ္လည္းနိုးထလို႔မရ..ထို႔ေနာက္ၿငိမ္က်သြားကာကိုယ္ျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္...
YOU ARE READING
လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)
Horror[Zawgyi] ဒီသာမန္မဟုတ္တဲ့ေတြ႔ဆံုျခင္းကကိုယ္တို႔ရဲ႕ေရစက္ပဲေပါ့လိပ္ျပာ.. [Unicode] ဒီသာမန်မဟုတ်တဲ့တွေ့ဆုံခြင်းကကိုယ်တို့ရဲ့ရေစက်ပဲပေါ့လိပ်ပြာ.. #PuzzleLinn