အပိုင္း(၁၇)

2.8K 302 16
                                    

[Zawgyi]

"တီတီ...ကြၽန္ေတာ္တို႔ျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္.."

"အင္းအင္း..ေခတ္..ရရဲ႕လား..တီတီသံပုရာရည္ေဖ်ာ္ေပးမယ္ေလ..ေသာက္သြားပါဦးလား.."

သတိရရခ်င္းပဲထျပန္ရန္ေျပာေနေသာေခတ္ကိုအန္တီျဖဴတားလိုက္မိသည္..

"ရပါတယ္တီတီ...ေနပါေစေတာ့...အခန္႔မသင့္လို႔ျဖစ္တာပါ..ကြၽန္ေတာ္ရပါတယ္.."

"အင္းပါအင္းပါ..ဂ႐ုစိုက္သြားဦးေနာ္ေခတ္.."

"ဟုတ္ကဲ့တီတီ..ခြင့္ျပဳပါဦး.."

ဒီလိုနဲ႔ကားဆီကိုေခတ္ျပန္လာခဲ့သည္..

"ေခတ္..နင္ရရဲ႕လားဟာ..ဟြန္..တကယ္ရရဲ႕လား..ဘာျဖစ္တာလဲ.."

ေႂကြကေဘးကခံုမွာထိုင္လိုက္ရင္းေခတ္ပခံုးေလးကိုကိုင္ကာစိုးရိမ္တႀကီးေမးေနမိသည္..

"ရပါတယ္ဟာ..ငါဘာမွမျဖစ္ပါဘူး.."

"နင္ေမာင္းလို႔အဆင္ေျပမယ္မထင္ဘူး...လာဒီဘက္ကို..ငါေမာင္းလိုက္မယ္.."

"ဟင့္အင္း...ရပါတယ္..ငါပဲေမာင္းမယ္.."

ေခါင္းမာလြန္းေသာေခတ္ကိုေႂကြမ်က္ေစာင္းလွလွတစ္ခ်က္ထိုးလိုက္သည္..

ထို႔ေနာက္ ႐ုတ္တရက္..ေႂကြကကိုယ့္မ်က္ႏွာနားကိုခ်ဥ္းကပ္လာ၏..ဘာလဲ..သူဘာလုပ္မလို႔ပါလိမ့္..

"Click..."

ဟင္..ေအာ္..ထိုင္ခံုခါးပတ္ပတ္ေပးတာပဲ..

"နင္ဟာေလ..အျမဲေခါင္းမာတယ္..ကားေမာင္းမယ္သာေျပာေနတာခါးပတ္ပတ္ဖို႔ေတာင္ေမ့ေနၿပီးေတာ့.."

ေႂကြ႔စကားေၾကာင့္ေခတ္ျပံဳးမိသည္..ထို႔ေနာက္ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္ကာ..ေႄကြ႔ဘက္ကိုမ်က္ႏွာလွည့္လိုက္၏..

သူ႔ရဲ႕လက္ေခ်ာင္းသြယ္သြယ္႐ွည္႐ွည္ေလးတစ္ခ်ိဳ႕ကကိုယ့္ေခါင္းေပၚကိုညင္ညင္သာသာထိခတ္လိုက္၏..

"မွန္လွပါႏွမေတာ္ေလး..ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးကားေတာ္ၾကီးကိုေသခ်ာဂ႐ုစိုက္ေမာင္းပါ့မယ္ဘုရား...ဟက္ဟက္.."

"ေခတ္..နင္ဟာေလ..ေျပာင္တိေျပာင္ေခ်ာ္နဲ႔..."

ေႂကြကေခတ္ရဲ႕လက္ေမာင္းေလးကိုခပ္ဖြဖြထုကာေျပာလိုက္၏..

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now