[Zawgyi]
"မမ...သက္သာရဲ႕လား.."
"ေကာင္းေနပါၿပီစိုင္းရဲ႕..စိတ္မပူပါနဲ႔.."
ေနာက္တစ္ေန႔တြင္စိုင္းတစ္ေယာက္ေခတ္႐ွိရာကိုေရာက္ခ်လာသည္..
"ေအာ္..ကေလးေရာက္ေနတာလား..မေတြ႔တာေတာင္ၾကာၿပီကြာ.."
"ဟုတ္ကိုႀကီး..ကိုႀကီးေရာ..ေနေကာင္းရဲ႕လား.."
"ေကာင္းပါတယ္ကြာ.."
ေျဖလည္းေျဖ ေခါင္းေလးကိုလည္းလက္နဲ႔ပုတ္လိုက္ေသးသည္..
"အမေလးေလး..အလြမ္းသည္ေနလိုက္ၾကတာ.."
"အမယ္..ေဒၚေမေခတ္႐ွား..နင့္မွာေတာင္အလြမ္းသည္စရာ႐ွိလို႔လား.."
ေခတ္ကိုလည္းလ်ွာထုတ္ေျပာင္လိုက္ေသးသည္..
"ဘာရယ္..ဘာရယ္..နင္တို႔က..ဘာေတြလား.."
စိုင္းကေခါင္းေလးငံု႔ကာ႐ွက္ၿပီးထြက္ေျပးသြားေတာ့သည္..
"ဟာ..နင္ကလည္း..ကေလး႐ွက္သြားၿပီ.."
"ေနစမ္းပါဦး..ငါမသိလိုက္တဲ့အခ်ိန္အတြင္းနင္တို႔ဘာေတြျဖစ္သြားၾကၿပီလဲ.."
ေခတ္ကမ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ၾကည့္ရင္းေမးေငါ့ျပလိုက္၏..
"ဟိုေလ...ငါတို႔ညတိုင္းonlineမွာchatၾကတယ္..ေနာက္ေတာ့..ငါ..သူ႔ကိုဖြင့္ေျပာလိုက္တယ္..သူလည္းငါ့ကိုခ်စ္တယ္တဲ့..ငါတို႔..ခ်စ္သူျဖစ္သြားၾကတယ္ဟာ..အဲ့ဒါပဲ.."
"ဘုရားေရ...ငါ့ေကာင္ႀကီးကဘယ္ေကာင္မေလးနဲ႔မွမပက္သက္လို႔ငါကဒီတစ္သက္မစြံေတာ့ဘူးလို႔ေတာင္ထင္ထားတာ..ဒင္းကအေကာင္ေပါက္ေလးနဲ႔ေတြ႔ေတာ့မွပါသြားတယ္ေပါ့ေလ..ဟားဟားဟား.."
႐ႈိင္းကေခါင္းေလးကုတ္ကာသူခိုးလူမိျပံဳးျပ၏..
"ငါလည္းဟာ..သူနဲ႔ေတြ႔မွ..ဘယ္လိုႀကီးမွန္းလည္းမသိဘူးဟ..ငါ..သူနဲ႔ေတြ႔မွ..ရင္ခုန္လာတာ.."
"အဟား..ဟုတ္ပါၿပီဟာ..ဒါနဲ႔..႐ိႈင္း..ငါတစ္ခုေတာ့မွာခ်င္တယ္..ဦးဘမာန္ကိုငါတို႔ရိပ္မိေနတဲ့အေၾကာင္းစိုင္းေ႐ွ႕မွာလံုးဝေျပာမိလို႔မျဖစ္ဘူးေနာ္.."
"ေအးပါဟ..ငါသိပါတယ္.."
"ေအးပါေအးပါ..လိုက္သြားေလ..."
YOU ARE READING
လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)
Horror[Zawgyi] ဒီသာမန္မဟုတ္တဲ့ေတြ႔ဆံုျခင္းကကိုယ္တို႔ရဲ႕ေရစက္ပဲေပါ့လိပ္ျပာ.. [Unicode] ဒီသာမန်မဟုတ်တဲ့တွေ့ဆုံခြင်းကကိုယ်တို့ရဲ့ရေစက်ပဲပေါ့လိပ်ပြာ.. #PuzzleLinn