အပိုင္း(၆)

3.3K 339 8
                                    

[Zawgyi]

"ေမာင္...."

"ဟင္..ဘယ္ကလဲ...ဘယ္ကေခၚေနတာလဲ...မင္းတကယ္ပဲဒီမွာ႐ွိေနတာလားလိပ္ျပာ...လိပ္ျပာ..."

တေယာသံလာရာဆီကုိေခတ္ေျပးထြက္လာခဲ့သည္...ေနာက္ဘက္လိေမၼာ္ျခံႀကီးဆီသို႔ဦးတည္ေန၏...

"လိပ္ျပာ...."

တေယာသံကပိုက်ယ္လာ၏...တျဖည္းျဖည္းနီးလာၿပီထင္သည္..ထို႔ေနာက္..

"ေမာင္...."

"လိပ္ျပာ...မင္းလား..."

ကိုယ့္ကိုေက်ာေပးကာတေယာထိုးေနေသာဂါဂန္အျဖဴေရာင္နဲ႔ေကာင္မေလး..ထိုစဥ္ သူမကကိုယ့္ဘက္ကိုလွည့္လိုက္သည္...

"ေမာင္..."

ထိုအမည္နာမကိုေရရြတ္လိုက္ရင္းလႈတ္ခတ္သြားေသာပန္းနုေရာင္နွင့္အနီေရာင္ၾကားေျပးယွက္ေနသည့္သူမ၏နႈတ္ခမ္းဖူးေလးကကိုယ့္ရင္ဘတ္ထဲသို႔ငလ်င္တစ္ခုလႈပ္ခတ္သြားေစသည့္အလား...

"လိပ္ျပာ....မင္းကတကယ္ပဲလိပ္ျပာလား..."

ရွည္လ်ွားေကာ့ညြတ္ေသာမ်က္ေတာင္ေလးဆီမွျမစ္ဖ်ားခံေသာေရစက္ကေလးအလားေတာက္ခနဲစီးက်လာေသာမ်က္ရည္စက္ကေလးကျဖဴေဖြးႏူးညံ့ေသာပန္းႏုေရာင္ဖန္႔ဖန္႔သန္းေနသည့္ပါးျပင္ေလးကိုျဖတ္ကာေက်ာ့႐ွင္းေနေသာလည္တိုင္ဆီသို႔အေျပးခိုဆင္းသြား၏...

အညိဳေရာင္သန္းေနေသာမ်က္စံေလးမ်ားႏွင့္မ်က္ဝန္းလွလွတစ္စံုကကိုယ့္ကိုလွမ္းၾကည့္သျဖင့္ကိုယ့္မွာအသက္႐ွဴဖို႔ပင္ေမ့လို႔သြားမိသည္...လွရက္လိုက္တာမိန္းကေလးရယ္...

တီ..တီ...တီ....

အိပ္ကပ္ထဲကvibrateလုပ္လာေသာဖုန္းေၾကာင့္ေခတ္ျပန္သတိဝင္လာမိသည္...သတိဝင္လာခ်ိန္၌သူမေရာက္ေနေသာေနရာကစာၾကည့္ခန္းစားပြဲေပၚ၌ျဖစ္၏..ခံုေပၚထိုင္ကာစားပြဲေပၚေမွာက္လ်က္သူမအိပ္ေပ်ာ္သြားမိသည္ထင္သည္....

"Hello.."

/ဟဲ့ေခတ္...နင္ကလည္းဟာ...ေရာက္တယ္ဆိုတာေလးေတာင္ဖုန္းမဆက္ဘူး...ငါကအဲ့ေလာက္ေတာင္အ​ေရးမပါဘူးလား..နင့္ကိုငါဘယ္ေလာက္စိတ္ပူေနလဲနင္မသိဘူးလား../

ဖုန္းကိုင္လိုက္တာနဲ႔တရဆက္ေျပာေသာေႂကြေၾကာင့္​ေခတ္အနည္းငယ္ဆြ႔ံအသြား၏..

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now