အပိုင္း(၂၂)

3K 318 31
                                    

[Zawgyi]

📲📲တီ..တီ..တီ..📲📲

စားပြဲေပၚကဖုန္းေလးvibrateျဖစ္လာ၍ေခတ္လွမ္းယူလိုက္၏..

"ဟုတ္ကဲ့ဆရာ..ေျပာပါ.."

/ေမေခတ္႐ွား...သမီးဒယ္ဒီနဲ႔သူ႔ဇနီးဒီမနက္ပဲေ႐ွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ဆံုးသြားတယ္../

"ဟုတ္ကဲ့.."

တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္အသံေလးတစ္ခ်က္ထြက္ေပၚလာၿပီးေနာက္ဖုန္းလိုင္းျပတ္ေတာက္သြားေတာ့၏..

ကြၽန္ေတာ္ဒယ္ဒီ့ကိုတစ္ခါမွမမုန္းခဲ့ဖူးပါဘူး..ဒယ္ဒီကကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕လက္႐ွိက်န္ေနတဲ့တစ္ဦးေသာမိဘပါပဲဒယ္ဒီရယ္...ေနာက္မိန္းမယူလို႔မေက်နပ္ခဲ့တာကလြဲရင္ကြၽန္ေတာ္ဘယ္တုန္းကမွဒယ္ဒီ႔ကိုမမုန္းခဲ့ပါဘူး..ဒါေပမယ့္..ဒယ္ဒီကကြၽန္ေတာ္အရမ္းမုန္းရတဲ့လူယုတ္မာႀကီးတဲ့​ေလ..ဒါကိုသိတာမွမၾကာေသးဘူး..ဒယ္ဒီ့ကိုဟိုးအေဝးဆံုးဆြဲေခၚသြားၾကျပန္ၿပီ..ရက္စက္လိုက္တာကံၾကမၼာရယ္..ဘယ္ဘဝကဝဋ္ေႂကြးေတြမ်ားလဲကြာ..

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

၅လခန္႔ၾကာေသာ္..

ေတာင္ေပၚေဒသရဲ႕႐ႈခင္းေလးေတြကိုေငးၾကည့္ေနရင္းေခတ္တစ္ေယာက္သက္ျပင္းေတြခ်ေနမိသည္..

"ဒီရက္ေတြမွာကြၽန္ေတာ္တကယ္မေပ်ာ္ဘူးေမေမ...ကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာငယ္ငယ္တည္းကအရမ္းသိခ်င္ခဲ့တဲ့ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကိုဘယ္သူဘယ္ဝါဆိုတာသိခြင့္ရခဲ့ပါတယ္..ဒါေပမယ့္..အဲ့ဒါနဲ႔ဆက္တိုက္မွာပဲ..ကြၽန္ေတာ့္ကိုအရင္ဘဝကေရာအခုဘဝေရာ အႀကိမ္ႀကိမ္သတ္ဖို႔ၾကံေနခဲ့တဲ့သူကဦးေလးအရင္းေခါက္ေခါက္ျဖစ္ေနတာကိုလည္းသိလုိက္ရတယ္..တစ္ဆက္တည္းပဲ..အရင္ဘဝကကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ရန္သူကဒယ္ဒီဆိုတာကိုသိလိုက္ရတယ္..ကြၽန္ေတာ္တစ္ခါမွထင္မထားခဲ့တာေတြျဖစ္ခဲ့တယ္..ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေသြးသားရင္းေတြ..ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းျဖစ္တဲ့အန္ကယ္ေလးေရာ..ကြၽန္ေတာ့္အတြက္တစ္ဦးတည္းက်န္႐ွိေတာ့တဲ့မိဘ..ဒယ္ဒီေရာ..သူတို႔၂ေယာက္လံုးကကြၽန္ေတာ္အရမ္းမုန္းရတဲ့လူယုတ္မာေတြျဖစ္ေနခဲ့ၾကတယ္..ကြၽန္ေတာ္အရမ္းကိုနာက်င္ရပါတယ္..ဒီနာက်င္မႈေတြနဲ႔တင္ေလာကႀကီးကမေက်နပ္ႏိုင္ေသးဘူးတဲ့ေလ..ကြၽန္ေတာ့္အနားကေနလိပ္ျပာေရာ..အန္ကယ္ေလးေရာ...ဒယ္ဒီ့ကိုေရာ..ဆြဲေခၚသြားၾကတယ္...အခု..ကြၽန္ေတာ့္မွာမိဘ၂ပါးလံုးလည္းမ႐ွိေတာ့ဘူး...ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းလည္းမ႐ွိေတာ့ဘူးေမေမ..ေလာကႀကီးကကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းကိုရက္ရက္စက္စက္ခ်န္ထားခဲ့တယ္..ကြၽန္ေတာ့္အနားဘယ္သူမွမ႐ွိေတာ့ဘူးေမေမရဲ႕.."

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now