အပိုင္း(၁၀)

3.1K 332 48
                                    

[Zawgyi]

"ဗ်ာ...လူတစ္ေယာက္ကိုသတ္ခဲ့ဖူးတယ္ဟုတ္လားအဘိုး.."

အဘိုးအိုကေခါင္းညိတ္ျပ၏..

"သခင္မေလးကဘယ္သူ႔ကိုသတ္ခဲ့တာလဲ..ဘာေၾကာင့္လဲ.."

အဘိုးအိုကသက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္၏..

"အဲ့ဒီအေၾကာင္းကိုမေျပာျပခင္.သခင္မေလးရဲ႕diaryစာအုပ္ကိုေတြ႔ေအာင္႐ွာပါ...ၿပီးရင္..အဲ့ဒီစာအုပ္ထဲကသခင္မေလးနဲ႔ေမာင့္ရဲ႕အေၾကာင္းေတြကိုအရင္ဖတ္ၾကည့္ပါဦး..ဒါမွ..သခင္မေလးလိုႏူးညံ့တဲ့ ျဖဴစင္တဲ့မိန္းကေလးကဘာလို႔လူသတ္ခဲ့သလဲဆိုတာေမာင္နားလည္ႏိုင္လိမ့္မယ္..အဲ့အခါမွက်ဳပ္ေမာင့္ကိုဆက္ၿပီးေျပာျပမယ္.."

"ဟုတ္ကဲ့ပါအဘိုး..ဒါဆို..ကြၽန္ေတာ့္ကိုခြင့္ျပဳပါဦး..ကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကိုေဆးရံုမွာသြားေတြ႔ရဦးမွာမို႔ပါ.."

ေခတ္ကအဘိုးကိုႏႈတ္ဆက္ကာထြက္ခြာမည္ျပဳေနခိုက္..

"ေဆးရံုတက္ေနတဲ့ေမာင့္သူငယ္ခ်င္းကဒီၿမိဳ႕ကလား.."

အဘိုးစကားေၾကာင့္သူမျပန္လွည့္လိုက္၏..

"မဟုတ္ပါဘူးအဘိုး...ရန္ကုန္ကေနလိုက္လာတာပါ..အခုလက္႐ွိ စံအိမ္မွာကြၽန္ေတာ္နဲ႔အတူေနပါတယ္.."

အဘိုးအိုကေဘးနားကတံျမတ္စည္းကိုေကာက္ကိုင္ရင္းသက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္၏..

"အင္း...ဒါဆိုရင္ေတာ့..ေမာင့္သူငယ္ခ်င္းကမိန္းကေလးဆိုရင္ေမာင္နဲ႔ရင္းရင္းႏွီးႏွီးသိပ္မေနပါနဲ႔..မဟုတ္ရင္..အဲ့ဒီကေလးမအသက္အႏၱရာယ္႐ွိႏိုင္တယ္ေမာင္.."

"ဗ်ာ..."

အဘိုးအိုကခပ္ေရးေရးျပံဳးလ်ွက္သာ..

"က်ဳပ္စကားကိုသာ..နားေထာင္ေပးပါေမာင္..ကဲကဲ..သြားေတာ့.."

အဘိုးအိုစကားေၾကာင့္ေခတ္တစ္ေယာက္ေလးလံစြာပဲျပန္ထြက္ခြာလာခဲ့သည္..

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

"ေႂကြ...သက္သာရဲ႕လား.."

ေခတ္ကအခန္းထဲဝင္လာရင္းလွမ္းေမးလိုက္၏..

"အင္း..သက္သာပါတယ္.."

"ေရာ့ဒီမွာ..နင့္အတြက္ၾကက္ေပါင္းရည္ဝယ္လာတယ္..စိုင္းနဲ႔႐ိႈင္းအတြက္ကနံ႐ိုး​ေပါင္းဆီခ်က္.."

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now