အပိုင္း(၁၆)

2.7K 311 18
                                    

[Zawgyi]

"ေခတ္..."

ခရီးလမ္းစကတည္းကတိတ္ဆိတ္ေနခဲ့တဲ့ေႂကြကေခတ္ကိုစေခၚလိုက္သည္..

"အင္း..ေျပာေလ.."

"နင္..လိပ္ျပာနဲ႔ပက္သက္ၿပီး..ဘာေတြသိထားၿပီလဲ..."

"ဟမ္.."

ထူးထူးဆန္းဆန္းစေျပာတဲ့စကားကလည္းအရိပ္အေၾကာင္းဆိုပါလား..ဒီေကာင္မေလးဘာမ်ားျဖစ္ေနပါလိမ့္..

"နင္သူ႔ကိုေၾကာက္လို႔လားေႂကြ.."

ေႂကြကတည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ပဲေခါင္းရမ္းျပ၏..

"မဟုတ္ဘူးေခတ္...ငါသူ႔ကိုမေၾကာက္ေတာ့ဘူး...ငါသူ႔ကိုသနားတယ္.."

ေႂကြ႔ရဲ႕ထူးထူးဆန္းဆန္းစကားေတြေၾကာင့္ေခတ္အံ့အားသင့္မိသြားသည္..

"ဘယ္လို..နင္ကမေၾကာက္ေတာ့ဘူးေပါ့..ဟုတ္လား.."

"ဟုတ္တယ္ေခတ္..ငါလည္းသူ႔ကိုဒီဘဝႀကီးကေနလြတ္ေျမာက္ေစခ်င္တယ္..ကိုယ့္ခ်စ္သူဒုကၡေရာက္ေနတာကိုျမင္ေနရရဲ႕နဲ႔ေတာင္..ဘာမွမလုပ္ေပးႏိုင္တဲ့သူ႔ဘဝကဆိုးလြန္းပါတယ္ဟာ.."

ေႂကြ႔စကားေတြကိုေခတ္ကၿငိမ္လ်ွက္သာနားေထာင္ေနမိသည္..

"သူ႔ဘဝကဟိုးမွာေတြ႔ေနရတဲ့ေနၾကာပန္းေလးေတြလိုပဲ..ေနမင္းႀကီး႐ွိတဲ့အရပ္မ်က္ႏွာကိုမ်က္နွာမူေနေပမယ့္ေနမင္းႀကီးနဲ႔နီးစပ္ခြင့္မရၾကဘူးေလ..ေနမင္းႀကီးမွာတိမ္ဖံုးေနသည္ျဖစ္ေစ မိုးအုံ႔ေနသည္ျဖစ္ေစ သူတို႔ဘာကိုမွမတတ္ႏိုင္ၾကဘူး..အဆံုးထိသူတို႔ေငးၾကည့္ေနခဲ့ေပမယ့္..ေနမင္းႀကီးနဲ႔သူတို႔နီးစပ္ႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူးဟ..."

"နင္ဆိုလိုခ်င္တာက.."

ေႂကြကသက္ျပင္း႐ွည္တစ္ခ်က္ကိုခ်လိုက္၏..

"ဟိုလူေတြဖမ္းသြားတဲ့အခ်ိန္တုန္းက..နင့္ကိုလိုက္႐ွာၿပီး..နင့္အသက္ကိုကယ္ခဲ့တာက..ငါပါလို႔အားလံုးကသိထားၾကေပမယ့္..တကယ္တမ္း..နင္ဒုကၡေရာက္ေနတာကိုျမင္ေနရပါလ်ွက္နဲ႔သူဘာမွမကူညီႏိုင္လို႔ငါ့ဆီကိုအကူအညီေတာင္းခဲ့တဲ့သူကလိပ္ျပာပဲ...သူနင့္အတြက္နဲ႔ငါ့ဆီကုိအကူအညီလာေတာင္းခဲ့တာ..သူနင့္အတြက္နဲ႔..သူ႔ရဲ႕ၿပိဳင္ဘက္ကိုေတာင္ေတာင္းပန္ခယခဲ့တာ...သူကနင့္ကိုအဲ့ေလာက္ထိခ်စ္တာေခတ္ရဲ႕..အခုလည္းနင့္ကိုဂ႐ုစိုက္ေပးပါဆိုၿပီးသူ႔ရဲ႕ၿပိဳင္ဘက္လက္ထဲကို..သူ႔ခ်စ္သူကိုအပ္ခဲ့တာ..နင့္ကိုသိပ္ခ်စ္လို႔ေလ.."

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now