အပိုင္း(၅)

3.3K 345 21
                                    

[Zawgyi]

"ေမာင္......"

တေယာသံေလးကတစ္ျခံလံုးကိုပ်ံ႕ႏွံ႔လ်ွက္..တေယာသံေလးဆံုးသြားေသာအခါ...

"ေမာင္တကယ္ျပန္လာတယ္ေနာ္..."

ထိုတေယာသံေလးေရာစကားသံေလးကိုေရာအိပ္ေပ်ာ္ေနေသာေခတ္တစ္ေယာက္ကေတာ့လံုးဝမသိလိုက္ပါေခ်...

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

နံနက္ခင္း၏အလင္းေရာင္စူး႐ွ႐ွေလးကျပတင္းေပါက္ကိုျဖတ္သန္းကာခုတင္ေပၚကိုက်ေရာက္လာေလေတာ့ေမေခတ္႐ွားတစ္​ေယာက္ႏိုးထလာခဲ့သည္...

"ေနေတာင္ထြက္ေနၿပီပဲ...ခရီးပန္းလာလို႔ထင္ပါရဲ႕ငါေတာ္ေတာ္အိပ္ေပ်ာ္သြားတာပဲ.."

အိပ္ယာမွထလိုက္ကာခုတင္ေပၚ၌ထိုင္လိုက္ရင္း...

"မ်က္ႏွာကဘယ္နားသစ္ရမလဲမေန႔ကမေမးလိုက္ရဘူးပဲ..ရပါတယ္ေလအိမ္ထဲမွာပတ္႐ွာၾကည့္ရံုေပါ့..."

ေခတ္တစ္ေယာက္ခုတင္ေပၚကဆင္းလိုက္တယ္ဆိုလ်ွင္ပဲစားပြဲေပၚ၌အသင့္တင္ထားေသာသဘက္၊သြားတိုက္တံ ၊သြားတိုက္ေဆး၊မ်က္ႏွာသစ္ဆပ္ျပာရည္မ်ားကိုျမင္လိုက္ရ၏...

"ငါညကအိပ္ထဲကထုတ္မိလို႔လား..."

ေခတ္တစ္ေယာက္ေခါင္းကုတ္မိသည္..

"ငါေခါင္းထိျပီးတည္းကေမ့တတ္လာတယ္ထင္ပါရဲ႕..."

ထိုပစၥည္းမ်ားကိုေကာက္ယူလိုက္ကာ​ေနရာ႐ွာရန္ျပင္ဆင္လိုက္ေတာ့...

"ဟင္..မင္းကဘယ္ကေနေရာက္လာတာလဲကြ.."

ေရႊအိုေရာင္လိပ္ျပာေလးတစ္ေကာင္ျပတင္းေပါက္ကေနပ်ံသန္းဝင္ေရာက္ကာေခတ္ပခံုးေပၚလာနားလိုက္၏..ထို႔ေနာက္ ေခတ္မ်က္ႏွာနားကေနပ်ံသန္းသြား၏..ေခတ္ရဲ႕ေျခေထာက္တို႔ကအလိုလိုလိပ္ျပာေလးေနာက္ကိုလိုက္သြားမိေလသည္..

ေအာက္ထပ္ေလွကားအတိုင္းဆင္းသြားၿပီးေနာက္ေအာက္ထပ္အခန္းတစ္ခုေ႐ွ႕၌ေဝ့ဝဲပ်ံသန္းေနသျဖင့္ေခတ္ကတံခါးကိုတြန္းဖြင့္လိုက္မိသည္..

အခန္းတံခါးဖြင့္လိုက္တာနွင္႔တစ္ျပိဳင္နက္ေမႊးပ်ံ႕ေနတဲ့ပန္းရနံ႔ေတြ...မိန္းကေလးျဖစ္ၿပီးပန္းမႀကိဳက္တဲ့ကိုယ့္ကိုဆြဲေဆာင္ႏိုင္တဲ့တစ္ခုတည္းေသာပန္းနံ႔ကJasmineဆိုတဲ့စံပယ္ပန္းေလးေတြပါပဲ..ဘယ္လိုျဖစ္လို႔တကယ့္ကိုယ့္အႀကိဳက္အနံ႔ေလးကထြက္လာရတာပါလိမ့္..အခန္းထဲကိုကိုယ့္ေျခလွမ္းေတြဝင္ေရာက္သြားေတာ့အေတာ္ကိုၾကီးတဲ့သစ္သားေရေႏြးကန္ႀကီးတစ္ခု..အေငြ႔အနည္းငယ္သန္းေနေသာထိုေရေႏြးကန္ႀကီးထဲ၌စံပယ္ပန္းေလးမ်ားႏွင့္ထည့္စိမ္ထား၏..

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now