[Zawgyi]
"ဘယ္လို...႐ိႈင္း...နင္..နင္ဆိုလိုခ်င္တာက..ေခတ္...ေခတ္က..႐ိုး႐ိုးတန္းတန္းေပ်ာက္သြားတာမဟုတ္ဘူးေပါ့.."
"အဲ့လိုေတာ့လည္းမဟုတ္ေသးပါဘူးေႂကြရယ္..အရမ္းႀကီးစိတ္မပူနဲ႔ေနာ္..ငါတို႔CCTVအရင္သြားၾကည့္ရေအာင္.."
ေဆးရံုအုပ္ႀကီးထံအက်ိဳးအေၾကာင္းေျပာျပၿပီးေနာက္CCTVခန္းဆီသို႔သူတို႔ထြက္လာခဲ့ၾကသည္..
"Nurseအခန္းျပင္ကိုထြက္သြားတဲ့အခ်ိန္ေလာက္ကေနစျပပါ..ပ်မ္းမွ်ေျပာရရင္မနက္၈နာရီေလာက္ပါ..ကြၽန္ေတာ္သူ႔ဆီကိုမနက္က၇နာရီေလာက္ကထိေရာက္ခဲ့ေသးတယ္.."
"ဟုတ္ကဲ့ဆရာ.."
ဝန္ထမ္းကCCTVကိုျပန္ခ်ိန္ေန၏..ထို႔ေနာက္ေခတ္အခန္းနားပတ္ဝန္းက်င္ကိုခ်ိန္ၾကည့္ေနပါသည္..ထိုစဥ္..ခြဲစိတ္ခန္းသံုးmaskတပ္ထားၿပီးduty coatဝတ္ထားတဲ့လူ၂ေယာက္အခန္းထဲကိုလက္တြန္းခုတင္တစ္လံုးတြန္းကာဝင္သြား၏..ထို႔ေနာက္ ခဏအၾကာ လူသ႑ာန္႐ွိေသာအဝတ္အုပ္ထားသည့္အရာတစ္ခုကိုသူတို႔ျပန္သယ္ထုတ္သြားၾက၏..
"ဒါကိုၾကည့္မယ္ဆိုရင္..ေခတ္ကိုႀကိဳတင္ၾကံစည္ထားၾကတာပဲ..တကယ္ဆိုရင္..ေခတ္ကဧည့္သည္ပါ..ဘာလို႔ဒီလိုကိစၥျဖစ္ရတာလဲ..သူ႔ကိုဘယ္လိုျပန္႐ွာရမလဲဆိုတာတကယ္ကိုစဥ္းစားစရာပဲဗ်ာ..အခန္းထဲမွာ႐ုန္းရင္းဆန္ခတ္တစ္ခုခုျဖစ္ခဲ့ပံုပဲ..စားပြဲေပၚကပန္းအိုးက်ကြဲေနတာရယ္..ခုတင္အေနအထားရယ္ကိုၾကည့္မယ္ဆိုရင္..ေသခ်ာတယ္..ဒါတမင္လုပ္ၾကံခံရတာ..ဘယ္ကိုေခၚသြားၾကလဲဆိုတာေတာ့ကြၽန္ေတာ္တို႔ေတာ္ေတာ္စဥ္းစားရခက္မယ့္ကိစၥပဲ..ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာအခ်ိန္အမ်ားႀကီးမရဘူး..စကၠန္႔တိုင္းမိနစ္တိုင္းကေခတ္အတြက္အသက္အႏၱရာယ္႐ွိတယ္.."
"ဒါဆို...ေခတ္...ေခတ္က..အား.."
"ေႂကြ...သတိထားဦး..ေႂကြ.."
ႏွလံုးကိုshockရကာေႂကြတစ္ေယာက္အ႐ုပ္ေလးတစ္႐ုပ္လိုအပံုလိုက္ေခြလဲက်သြားေတာ့၏..
"ေဒါက္တာ..ေဒါက္တာ..ေႂကြ႔ကယ္ပါဦး.."
လူနာအခန္းဆီသို႔ ေႂကြကိုသူတို႔အျမန္ျပန္ေခၚလာခဲ့ၾကေတာ့သည္..
YOU ARE READING
လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)
Horror[Zawgyi] ဒီသာမန္မဟုတ္တဲ့ေတြ႔ဆံုျခင္းကကိုယ္တို႔ရဲ႕ေရစက္ပဲေပါ့လိပ္ျပာ.. [Unicode] ဒီသာမန်မဟုတ်တဲ့တွေ့ဆုံခြင်းကကိုယ်တို့ရဲ့ရေစက်ပဲပေါ့လိပ်ပြာ.. #PuzzleLinn