အပိုင္း(၁၄)

2.7K 355 19
                                    

[Zawgyi]

"သူကဘယ္သူလဲ..."

"ငါတို႔အလုပ္က...ထင္ရာျမင္ရာကို..စြတ္ေျပာလို႔..မရဘူး႐ိႈင္း..မေသခ်ာ..​ေသးခင္ေတာ့...ငါမေျပာခ်င္ေသးဘူး..ငါအရင္ဆံုး...ဆရာနဲ႔​...​ေတြ႔ခ်င္တယ္႐ိႈင္း..ငါတို႔..ရန္ကုန္..ျပန္ၾကရေအာင္ေနာ္.."

"ဟာ..ေခတ္..နင္ကအခုျပန္လို႔ဘယ္ျဖစ္မလဲဟ..နင့္အသက္ကိုမနည္းလုထားရတဲ့အခ်ိန္ေလ..နင္ကအခုခ်က္ခ်င္းခရီးေဝးထြက္လို႔ဘယ္ျဖစ္မွာလဲဒီဒဏ္ရာႀကီးနဲ႔.."

"ဟာ..ငါမေသလို႔...အခုလို..စကားေျပာ..ႏိုင္ေနတာေပါ့ဟ...ငါ..သြားမယ္.."

"နင္ကလည္းဟာ....တစ္ပတ္ေလာက္ေတာ့​ေစာင့္လိုက္ပါဦး..ေနာ္..တစ္ပတ္ျပည့္တာနဲ႔..ငါနင့္ကိုဆရာ့ဆီလိုက္ပို႔မယ္.."

"ဟူး..​ေအးပါဟာ.."

ေခတ္ကေတာ့ေခါင္းထဲမွာအေတြးမ်ားစြာခ်ာခ်ာလည္ေနမိေတာ့သည္..

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

"႐ိႈင္း...ေႂကြေရာ.."

႐ိႈင္းကခ်က္ခ်င္းမ်က္ႏွာေလးငယ္က်သြား၏..ထို႔ေနာက္ေလသံတိုးတိုးေလးျဖင့္..

"ေႂကြက...အခုဒီၿမိဳ႕မွာပဲဆက္႐ွိေနတယ္..သူအခုHotel Sein Chuuမွာတည္းေနတယ္ဟ.."

"၂ရက္ေတာင္႐ွိေတာ့မယ္ေလသူငါ့ဆီကိုေရာက္မလာတာ...ငါ့ကိုလည္းလာမေတြ႔ဘဲနဲ႔သူကဘာလို႔ရန္ကုန္မျပန္တာလဲ.."

႐ိႈင္းကသက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္၏...

"သူကနင့္ဆီလာမေတြ႔ဘူးဆိုတာ..နင္စိတ္႐ႈပ္ေနမွာစိုးလို႔ပါ..ၿပီးေတာ့..သူကမိန္းကေလးတန္မယ့္ဖြင့္ေျပာၿပီးမွအျငင္းခံလိုက္ရတာေလဟာ...နင္သူ႔ခံစားခ်က္ကိုစဥ္းစားၾကည့္ပါဦး.."

ေခတ္မ်က္လံုးေလးမ်ားမွိန္ေဖ်ာ့သြား၏..

"ငါသိပါတယ္႐ိႈင္းရယ္..ဒါေပမယ့္..ငါအခုခ်ိန္မွာတျခားကိစၥေတြအတြက္အခ်ိန္မေပးႏိုင္ေသးဘူး႐ိႈင္း..ေႂကြ႔အတြက္ေရာေပါ့.."

႐ိႈင္းကလည္းေခါင္းအတြင္တြင္ရမ္း၏..

"မဟုတ္ေသးဘူးေခတ္..နင္ေႄကြ႔ခံစားခ်က္ကိုေတာ့ထည့္တြက္သင့္တယ္..သူအခုရန္ကုန္မျပန္ေသးဘူးဆိုတာကလည္း..နင့္ကိုစိတ္မခ်လို႔သူမျပန္ႏိုင္ေသးတာ..သူက..နင့္ကိုအရင္တည္းကအရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာ..ေဘးလူျဖစ္တဲ့ငါ့ထက္..နင္ကပိုသိမွာပါေခတ္ရာ...နင္ေႂကြ႔အေပၚအခုလိုေတာ့မလုပ္သင့္ဘူး.."

လိပ်ပြာ[လိပ္ျပာ](Completed)Where stories live. Discover now