الحلقة الخامسة ⁦♥️⁩

300K 5.7K 1.1K
                                    

الحلقة الخامسة ....⁦♥️⁩

اعدك أن انتقم لكرامتي التي اهنتها ... اعدك أن اجعلك تندم علي كل دمعه نزلت من عيوني ...

اتجهت لمار مجدداً الي الشركه بعدما ذرفت الكثير والكثير من الدموع .... بعدما انتهي كل شيئ في كيانها ... روحها المهدرة مع كرامتها المُهانه ... كل شيئ داخلها أصبح عبارة عن فتات لا تعرف كيف تجمعها مجددا ... ولكن ما تعلمه هو شيئاً واحداً سيسترد لها كرامتها المبعثرة وفتات روحها المكسورة بشدة أثر قلبها الذي تحطم بسببه ... حطمني نعم وكسرني أيضا ... ولكن هذا دوري لأرد له بعضاً من أفعاله ....

دلفت لمار الي الشركه وصعدت الي الدور العلوي متجهة الي مكتبها ... دلفت لتجد ياسمين صديقتها جالسه علي مكتبها الخاص تفكر شاردة البال ....
اتجهت إليها لمار لتردف بإبتسامة ...: ازيك يا سوسو ... ايه اللي واكل عقلك ...!
ياسمين بضحك ...: ههههه مفيش يا ستي كل الموضوع أن بشمهندس جاسر عيني مشرفه علي التيم بتاع الفندق بتاع اخو ... احم قصدي فندق الآدم ...
لمار بفرحة ...: بجد ...! الف مبروك يا سوسو ...
ياسمين بإبتسامة ...: وانتي بقي مجتيش ليه انهاردة ... لتتابع بمرح ... مخصوم منك نص يوم علفكرة هههههه
لمار بضحك ...: سيبك بس مجتش ليه والكلام دا ... انا عاوزاكي في حاجه مهمه ...
ياسمين بإنتباه ...: خير يا ليمو مالك ...!
لمار بتنهيدة قوية ...: لا دا موضوع كبير ... لازم اقعد معاكي بعد الشغل واقولك علي كل حاجه من الاول ...
ياسمين بإيماء ...: ماشي يا قلبي .... بقولك ايه مشوفتيش عمر ... اصله مجاش هو كمان لحد دلوقتي ...!
لمار بغضب وهي تتجه لمكتبها ...: معرفش يكش يولع ...
اتجهت لمار الي مكتبها لتتابع عملها وفي داخلها قررت أن تلعب معه لعبه التحدي والانتقام هي الأخري ...
لتردف في نفسها بغضب ورغبة في الانتقام ...: انا بقي هعرفك يا عمر ... إن ما خليتك تكره اليوم اللي اتحديتني فيه ووقفت قدامي مبقاش انا لمار ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ماذا فعلتي بقلبي كي يتمناكِ الي هذا الحد ...!⁦♥️⁩

ذهبت اسراء الي الحديقة الكبيرة الموجودة  في مقدمة القصر كما قال لها آدم كي تنتظر روان ... بقيت جالسة لفترة ليس بكثيرة وهي خائفه بشدة أن تتأخر عن ميعاد خروج الجامعة وبالأخص ميعاد قدوم هيثم ...
جلست تلعب في هاتفها قليلاً لحين قدوم روان ولم تنتبه لهذا الذي دلف هو الآخر الي القصر ويسير بإتجاهها بخبث ...

- مكنتش اعرف إن آدم النمر وفريدة هانم بيرحبو بالضيوف اللي من الطبقه المعدمة زيك ...

نظرت اسراء بغضب لهذا الذي يتحدث ... ثواني ما تحول الغضب الي صدمة كبيرة عندما رأته ...
لتردف بصدمة ...: انت ...!! انت بتعمل ايه هنا ...!!
وليد بخبث ...: ايه قطعت عليكي لحظاتك الخاصه مع آدم ...
نظرت له بغضب بعد جملته تلك .... ثواني وتلقي منها صفعة كبيرة ....(ما هي بتبدء بصفعه 😹😹😹 بعد كدا هوقف اي حد شبه آدم  في الشارع واديله صفعه كبيرة 😹😹😹)

عشقت مجنونة(الجزء الثاني) ....الرواية الاولي من سلسله روايات عشقني المتملكحيث تعيش القصص. اكتشف الآن