Fáradtan lépem át az egyetem bejáratát. Tegnap késő estig olvastam a Végzet Ereklyéinek utolsó kötetét, így durván két órát aludhattam. De a könyvért teljesen megérte, mert még most is a befejezésének a hatása alatt vagyok.
Az aulában ásítozva a falnak dőlök, és szétnézek a nagy helyiségben, a barátnőimet keresve, akiknek elvileg most érhetett véget az előadásuk, de ezt nem lehet biztosra venni, mert a prof szereti tovább bent tartani a diákjait az előadóban.
A szemhéjaim majd leragadnak, és olyan álmosság kap el hirtelen, hogy majdnem összecsuklom.
Erősen koncentrálok, hogy nyitva tudjam tartani a szememet, és megindulok a kávé automata felé, ami tőlem pár méterre álldogál magányosan. Nem hiába, hiszen az a kávénak csúfolt lötty, ami kijön belőle egyenesen borzalmas, de nekem most ezzel kell beérnem, ha nem szeretnék álomba szenderülni az egyetem közepén.
Miután lefőtt a kávé, elveszem a poharamat, és szét sem nézve megfordulok, hogy visszamenjek az előző helyemre, mikor is egy mellkasnak ütközöm, aminek következtében a frissen lefőtt fekete folyadék fele rálöttyen a felsőmre, teljesen eláztatva azt.
-A francba!- suttogom, és ösztönösen a mellkasomhoz kapok, és elkezdem felitatni egy zsebkendővel, amit a zsebemből vettem ki, de így csak még jobban terjed a barna folt.
Végül lemondóan sóhajtva nézek fel a szenvedésemet okozó mellkas tulajdonosára, aki nem más mint Jaime Wright. Az egyetem focicsapatának kapitánya. Mindenki tudja mit jelent ez: akkora egót, aminek már külön irányítószám dukál.
-Máskor jobban is figyelhetnél. Annyira azért nem vagyok észrevehetetlen- mondja kuncogva, majd kikerülve elmegy mellettem.
-Persze, hogy is nem vettelek észre? Hiszen az olyan ősbunkókat, mint te már mérföldekről kiszúrom- kiáltom utána idegesen, mire rázkódó vállal megfordul.
-Ősbunkó? Így sem szólított még senki- mondja nevetve, majd újból megindul abba az irányba amerre eleve is tartott.
Ingerülten megforgatom a szemem majd felhajtom a maradék kávét, amire ugyan már nem is lenne szükségem, mivel az előbbi incidens rendesen felébresztett, majd a kis műanyag poharat kidobom az épületben tartott szelektív kukába. Fő a környezetvédelem.
Ekkor hallom meg a lányok beszélgetését mögöttem, és mosolyogva feléjük fordulok, hogy üdvözölhessem őket.
-Mi tartott ennyi ideig? Sok volt a kuncsaft a sarkon?- kérdem tőlük vigyorogva, mire mindketten bemutatnak.
Legjobb barik örökké, vagy mi.
-Veled meg mi történt?- néz le a pecsétes felsőmre Jane.
-Jaime Seggfej Wright történt vele- forgatom meg a szemem.- Leöntöttem magam kávéval, mikor összeütköztünk és még bocsánatot sem kért- mondom.
-Legalább neked nem volt uncsi a reggeled- von vállat Darcy mosolyogva.- Mit nem adnék, hogy az a szexisten nekem jöjjön. Vagy belém- mondja vigyorogva, mire a vállára csapok.
-Úristen, fúj!- mondom nevetve, mire rám kacsint.
-Uhh nekem mennem kell, a másik szárnyban lesz előadásom, és egy fél élet mire odaérek- mondja, mikor lenéz a karójárára, és sietve megindul.- Majd délben a Black and White-ban találkozunk- kiált még hátra mire Jane és én is bólintunk.
-Szerintem én is megyek, most geometriám lesz- kacsint rám Jane.
Én is elvigyorodom, mivel tudom, hogy geometriája együtt van Markkal, a kiszemeltjével.
ESTÁS LEYENDO
Légy a f...ilozófia tanárom!
RomanceKét ember. Két élet. Egy találkozás. Egy életre szóló kötelék. Brooklyn Nicholson és Jaime Wright története. "-Kávés lány- biccent Jaime vigyorogva. -Seggfej- biccentek vissza unottan." "-Van egy ötletem, hogyan tudnám jobbá tenni a mai napodat- vig...