⚅⚅⚅⚅⚅⚅⚄

1K 66 10
                                    


Yoongi mocno napierał na pulchne usta młodszego. Poprzez ten czuły i namiętny gest chciał przekazać Parkowi jak najwięcej uczuć. Pragnął pokazać mu swoją miłość. Poczuł, że chce się znaleźć jeszcze bliżej, o ile to możliwe, wokalisty. Zapragnął dać mu wszystko, łącznie ze swoim sercem.

Park Jimin, na prawdę, nie miał zielonego pojęcia, dlaczego pozwala Yoongiemu na ten intymny gest. Gdyby mógł skupić się na czymś innym niż całowanie ust starszego, prawdopodobnie by go odepchnął. Jednak słodkość ust i dominacja jego hyunga zaburzyła mu racjonalne myślenie, sprawiając, że zapomniał na chwilę o całym świecie, pozwalając się zatracić w smaku i finezji warg rapera.

Powolne muśnięcia i ciche pomruki nadawały emocjonalny wydźwięk sytuacji, w jakiej ta dwójka przyjaciół się znalazła. Jiminowi wydawało się, że jest w stanie dosłyszeć każdy ruch warg, każde otarcie lub zetknięcie się ich ust. Zdawać by się mogło, że ich usta są stworzone tylko dla siebie, jakby ich kształt idealnie wpasowywał się w te drugiego. Taniec ich warg przerodził się w głęboki i namiętny układ stworzony do, tylko im znanej, melodii. Coraz to odważniejsze ruchy napędzały ich do dalszych kroków.

Jimin mocno uczepił się miękkich włosów rapera, w których zanurzył swoje małe dłonie. Z każdym muśnięciem coraz głębiej i mocniej za nie pociągał, sprawiając, że głowa Yoongiego poruszała się w rytmie pocałunku. Suga, dla odmiany, mocno zaciskał dłoń na tali chłopaka, a drugą przytrzymywał jego policzek, kontrolując ruchy twarzy młodszego. Bardzo kuszące Minowi wydało się w tym momencie potarmoszenie policzka wokalisty. Tak też zrobił, nie będąc do końca świadomym swoich ruchów. Jednak Jimin za bardzo się tym nie przejął. Dopasował się do ruchów dłoni starszego, nie oddalając się od jego ust, a gdy poczuł lekkie szczypanie na twarzy mruknął zadowolony. Uwielbiał, kiedy hyung bawi się jego policzkami, miętosił je. Tylko Suga potrafi robić to w przyjemny i delikatny sposób.

Z każdym namiętniejszym ruchem ciała dwójki zbliżały się do siebie, w konsekwencji nie zostawiając żadnej przestrzeni pomiędzy nimi. Czuli się doskonale w swoich objęciach. Kiedy Yoongi mocniej ścisnął biodro wokalisty, z pewnością zostawiając tam ślady, Jimin westchnął, dzięki czemu język rapera mógł przełamać barierę i wkroczyć do ust młodszego, zaskakując tym i Parka, i samego Mina. Jednak żaden z nich nie przerwał czułości.

Ich języki początkowo toczyły zawziętą walkę o dominację, jednak po chwili raper mógł cieszyć się wygraną i napawać się przyjemnym uczuciem, które rozchodziło się stopniowo po całym jego ciele. Obydwoje byli zatraceni w swoich ustach. Z każdym kolejnym otarciem się ich języków wydawali z siebie ciche westchnienia. Wydawać by się mogło, że z każdym dotknięciem się ich ust próbowali poczuć siebie jeszcze bardziej. Odnaleźć siebie w drugiej osobie.

Z czasem trwania pocałunku, w głowie Jimina pojawiła się myśl, 'Dlaczego się całujemy?'. Młodszy zaprzestał jakichkolwiek ruchów, wyrywając siebie i Yoongiego z namiętnego zbliżenia. Ułożył dłonie na torsie starszego i delikatnie odepchnął Mina. Ich twarze rozłączyły się, jednak pozostały blisko. Przyjaciele intensywnie wpatrywali się w swoje oczy, tak jakby szukali w nich odpowiedzi na niezadane pytania. Była to prawda. Park próbował znaleźć wytłumaczenie zaistniałej sytuacji, a Yoongi wypatrywał jakichkolwiek uczuć, które mogły by sugerować, co w tej chwili czuje młodszy.

- Jaa... - zaczął Jimin, nie będąc pewnym co powiedzieć. Najbardziej odpowiednie wydawały mu się ponowne słowa: 'zapomnijmy o tym'. Jednak Park nie chciał o tym zapominać. Sam nie wiedział czemu. Gdy tylko pomyślał, że przed chwilą jego usta dotykały się z tymi należącymi do rapera, robiło mu się cieplej na duszy, sercu, a w jego głowie zrodziła się chęć ponownego ich złączenia. - Yoonie... hyung, ja... - próbował złożyć zdanie, ale starszy mu przewał.

- Ciii - Min położył palec wskazujący dokładnie na środku ust Parka, które wcześniej miał okazję poczuć. Głęboko spojrzał w jego oczy i wyszeptał - Lepiej nic nie mów. Tak będzie lepiej. - Jimin wpatrywał się w irytująco piękne oczy Sugi. Nawet nie wiedział, kiedy rumieniec pokrył jego pulchne policzki. Spuścił wzrok, żeby uniknąć wzroku Mina. - Chodźmy - powiedział Yoongi, jakby nic wcześniej się nie wydarzyło. - Idziemy jeść Jiminie. - powiedział, niczym najoczywistszą rzecz na świecie.

Młodszy wyskoczył z łóżka jak oparzony na słowo jedzenie. Nawet nie trudził się w przebieraniu. Machnięciem ręki pokazał starszemu, że ma się pośpieszyć. Min uśmiechnął się pod nosem na infantylne zachowanie wokalisty i udał się tuż za nim.

- Yoonie, pośpiesz się! - krzyknął uradowany Jimin. Odkąd usłyszał o jedzeniu, poziom energii w jego ciele drastycznie wzrósł. - dlaczego nie powiedziałeś mi wcześniej? - zapytał z wyrzutem.

- Uwierz, chciałem - zaczął Yoongi - ale niestety nie mogłem otworzyć ust -. Gdy tylko Jimin usłyszał wymówkę Sugi, jego policzki zapłonęły, a słowa ugrzęzły w gardle. Chciałby się wtulić w ciało starszego, jak robił zawsze, kiedy inni członkowie zespołu go zawstydzali, jednak teraz to Yoongi stał na miejscu zespołu, a Jimin nie miał do kogo się przytulić, więc spuścił głowę i zwolnił krok próbując się uspokoić przed wejściem do pokoju wspólnego.

- Yoonie, nie mów tak! - lekko pacnął starszego w ramię, a ten teatralnie się za nie chwycił udając, że jego to zabolało. - Ojeju, Yoonie przepraszam! - wykrzyknął Jimin, nie łapiąc aluzji. Chwycił mocno rękę hyunga oglądając ją z każdej możliwej strony, pytając się, gdzie go najbardziej boli, przepraszał co drugie słowo. Suga zaśmiał się dźwięcznie na urocze zachowanie Parka, potarmosił jego włosy, a na koniec złożył krótki pocałunek na jego głowie.

- Nic się nie stało Jiminie - mówił poprzez śmiech - chodź mój bokserze, idziemy jeść. - wyprzedził Parka.

- Hyung! - potruchtał za starszym co chwilę wykrzykując jego imię.

_____________________________

{908 słów} 

Dzisiaj troszeczkę krótszy, jednak ważne, że jest Hihihih

Mam nadzieję, że się podobało!

Dziękuję za wszystkie gwiazdki, wyświetlenia i komentarze^^ dzięki wam czuję motywację do dalszego pisania <3  

MIŁEGO DNIA WSZYSTKIM !

nowa piosenka Chena do posłuchania ^^

- 1.10.2019 r.

Unaware Mochi | YoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz