~39~

644 23 1
                                    

VanTae

74579 osób lubi to VanTae Chcecie odpowiedzi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

74579 osób lubi to
VanTae Chcecie odpowiedzi... Tak, jestem w Seulu. Będę tutaj teraz naprawdę często ponieważ wynajmuje tu mieszkanie i niedługo zaczynam naukę. Tak, jestem zmęczony. I z całego serca chce przeprosić za to, że nie miałem dziś dla was wszystkich czasu. (więcej powiem jutro na live). Tak, robię to tylko dlatego, że kocham sztukę. Nie chcę jednak być idolem, już teraz wiem jakie to męczące. Nie, nie zamierzam kończyć swojej działalności, ale Hyungsik ma rację. Zrobię to jeśli będzie mnie to wszystko przerastać. Nie raz byłem zauważany w różnych miejscach i zaczepiany. To naprawdę miłe, że mnie rozpoznajecie i wspieracie. Dziękuję za to. Jednak proszę również żebyście szanowali moją prywatność. Dzielę się z wami naprawdę wieloma rzeczami, ale nie całym życiem. @.Imcrazybecauseoflove powinna być dla was przykładem.(PS. Ona zrobiła to zdjęcie) Podobnie jak @.loveyourself, @.badboy czy inni, którzy mnie dziś widzieli i podeszli tylko po to, żeby się przywitać, zrobić zdjęcie i powiedzieć, że mnie śledzą w mediach. Dali znać, że mnie widzieli, owszem. Dzięki temu więcej z was mogło ze mną porozmawiać. Nie mam nic przeciwko, ale proszę. Szanujmy się.

Zobacz wszystkie komentarze: 43008

Beminebae: Nie rozumiem tego... Przecież wiedziałeś, że ludzie będą cię śledzić

Illbeyourgod: Nie przejmuj się, stary. Odpoczniesz i spojrzysz może na to trochę inaczej :) dziś był po prostu ciężki dzień

LittleSwag: Jesteśmy z Tobą! Nie przejmuj się tymi, którzy nie szanują Twojej prywatności.

SunshineBitches: Mam ochotę rozszarpać tych wszystkich, którzy sprawili, że jesteś zmęczony swoją działalnością

💜 Oh, Bae 💜 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz