Jimin - Jungkook
Wczoraj 00.01
Wszystkiego najlepszego, Jiminie 💜😍❤️
Bądź zawsze promyczkiem ❤️ wiem, że bywam dla ciebie dupkiem ale naprawdę uważam Cię za jednego z najlepszych ludzi jakich znam. Proszę, nie zmieniaj się. Bądź zawsze tą uśmiechniętą Bubą, słodkim Mochi ❤️ Życzę Ci szczęścia, miłości, spełnienia marzeń, wielu sukcesów, radości z życia, siły do pokonywania przeciwności losu 💪👌
Pamiętaj, że zawsze masz nas, swoich przyjaciół ❤️
Kocham cię, przyjacielu ❤️8.45
DziękujęKook westchnął i spojrzał na resztę. Siedzieli w sześć osób na stołówce szkolnej. Poprzedniego dnia Jimin miał urodziny i nie odezwał się do żadnego z nich mimo, że mieli iść na kręgle całą ekipą żeby świętować. Chłopak odpisał im dopiero dzisiaj, a nawet to wydawało się bardzo olewcze. Kook się martwił. Jimin nigdy się tak nie zachowywał. Jennie go zmieniła. Sprawiała, że Jego Jiminie rezygnował z przyjaciół... Był jeszcze w stanie zrozumieć, że on nie jest z nim najbliżej. W końcu dopiero ostatnio ograniczył drażnienie go. Ale olał też Jina i Hoseoka. A teraz nie było go w szkole. Od jego brata wiedzieli, że jest u swojej dziewczyny i że nie powinni się martwić, ale Kook i tak to robił. Nie podobało mu się, że Jennie zmienia Jimina na siłę. Za bardzo kochał tego chłopaka żeby ze spokojem obserwować jak iskierki w jego oczach znikają bo rezygnuje ze swoich ulubionych zajęć dla niej... Tak nie powinien wyglądać związek.
- Robimy coś z tym?
Spytał Hoseok. On też się martwił. Tęsknił za przyjacielem.
- Chyba niewiele możecie zrobić... On sam musi zrozumieć, że coś jest nie tak...jeśli będziecie mu wypominać zmianę zachowania może się zdenerwować i odsunąć od was jeszcze bardziej....
Mruknął Tae popijając powoli swoją herbatę.
-------
Ten uczuć, gdy nie wiesz gdzie jesteś ale czujesz ciężką, przytłaczającą atmosferę, a potem sie okazuje, że jesteś na terenie byłego obozu pracy... I wszyscy są w szoku, że to wyczułaś...To ten..
CZYTASZ
💜 Oh, Bae 💜
FanfictionGdzie Yoongi i Hoseok są fanami Taehyunga, a los sprawia, że ich crush przenosi się do ich szkoły 😈😈 Lub Taehyung uwielbia sztukę i w końcu udaje mu się dostać do jednej z najlepszych szkół artystycznych w kraju. Nie wie, że będzie musiał wybrać...