The most beautiful moment
in my life=======♥I2U♥=======
Jimin's
Aku bersiul riang apabila aku berjaya dapatkan empat nombor gadis-gadis cantik tadi.Nampaknya sasaran barulah.Yewon?Aku tinggalkan.Bagi aku meninggalkan perempuan itu bukanlah sesuatu yang susah.
Mata aku memandang sekeliling.Memerhati gelagat manusia yang riang menikmati hari mereka.Sebenarnya aku lebih kepada memandang perempuan.Nak buat macam mana rezeki depan mata kot.Bukan senang nak jumpa perempuan berbikini je.
Mataku dapat menangkap susuk tubuh yang aku kenali.Aku tidak berapa pasti sama ada figuranya ataupun tidak.Aku mendekati susuk tubuh tersebut.Tubuhnya yang berbiki itu membelakangiku
Nice bodyㅡ
"Nuna?" panggilku.Aku tak pasti sama ada itu nuna ataupun tidak sebab dia tak pernah berpakaian macam ni masa dia dengan aku.Gadis itu menoleh.
Mataku membulat.Memang betul ni nuna!Ke-kenapa dia hanya berbikini je?
"Alahai kau rupanya.Aku ingatkan siapa tadi," dia memandang ke depan semula.Rambut kembali dilap menggunakan tuala.Aku terus menarik lengannya menghadap aku.
"Kau ni dah kenapa?"
"Macam mana nuna boleh ada kat sini?"
"Apa punya soalan.Tempat ni terbuka kan?Aku boleh datang bila-bila masa," dia meneruskan mengelap rambutnya.Aku mendengus.Dia buat tak endah je dengan aku.
"Ikut Chim," aku menarik lengannya agar membontoti langkahku.
"Chunhee nak pergi mana?" jerit salah seorang kawannya.Belum sempat dia menjawab pertanyaan rakannya,aku terlebih dahulu membawa nuna pergi.Disebabkan water park ni tiada tempat tertutup,aku hanya membawa dia ke kawasan yang sedikit penghuninya.
"Kau ni dah kenapa,budak?"
"Kenapa nuna pakai macam ni?Tau tak ramai tengok?" hujung bibirnya ternaik sedikit mendengar soalan aku.Kenapa?Lawak ke?Dulu dia akan berpakaian macam ni kalau dia dengan aku sahaja.You know what I mean rightㅡ
"Kau siapa nak peduli pasal aku?"
"I'm your daddy," dia tergelak lagi.
"Kau jangan nak merepek boleh tak?"
"Nampak macam Chim merepek ke?"
"Yup," aku mengeluh.Nampaknya nuna betul-betul dah berubah.Yelah Jimin.2 tahun bukan masa yang singkat untuk seseorang itu berubah.Aku mengambil tuala yang dipegang olehnya.Tubuh yang terdedah itu aku balut menggunakan tuala tersebut.
"Lain kali jangan pakai macam tu lagi,Kang Chunhee," aku mengusap kepalanya sebelum berlalu pergi.Kalau aku guna kekerasan pun tiada guna.Lebih baik aku guna kelembutan Park Jimin.Aku tahu dia akan cair.Sooner or later.
Chunhee's
Aku memegang dada aku.Jantung berdegup dengan sangat laju.Kenapa?Kenapa dia datang balik?2 tahun dia menghilang,kenapa baru sekarang dia datang balik?
YOU ARE READING
𝕀 𝟚 𝕌
Fanfiction❝ Aku benci dia sebab dia cacat.Sape nak jaga orang cacat? Menyusahkan. ❞ ━─┉┈◈❖◈┈┉─━ "Oppa apa yang dorang tengah buat?" "Oh.Diaorang tengah bercium," "Bercium?Apa tu?" "Sini aku tunjuk kat kau," ━─┉┈◈❖◈┈┉─━ Mengisahkan seorang lelaki yang lebih m...