┏━━━━ ☙ ☪ ☙ ━━━━┓EPILOGUE
┗━━━━ ☙ ☪ ☙ ━━━━┛
Jihye duduk di hadapan cermin sambil melihat cincin pertunangannya dengan Taehyung.Hari ini hari yang dia paling berdebar sekali.Hari perkahwinannya bersama Taehyung.
Dia memandang dirinya di hadapan cermin.Berpuas hati dengan solekan,gaya rambut dan gaun kahwinnya.Dia berasa sungguh berdebar.
Jihye menoleh apabila seseorang mengetuk pintu biliknya.Papa teesenyum manis ke arahnya."Jihye jom.Taehyung dah tunggu kat bawah," kata papa sambil menghulurkan lengannya kepada Jihye.Jihye mengangguk sambil memaut lengan papa.
"Cantiklah anak papa ni," puji papa sambil membetulkan rambut Jihye.Gadis itu hanya tersenyum manis.
"Papa Jihye nervouslah," kata Jihye sambil memegang dadanya.Jantungnya berdegup kencang.
"Jihye tenang.Jangan nervous-nervous.Jihye nervous nak kahwin dengan Tae ke atau nervous malam pertama?"
"Papa," Jihye memukul perlahan bahu papa.Mukanya berubah ke tona merah.Papa hanya tergelak.
"Dah jom.Rasanya Tae dah tak tahan tu nak masuk bilik,"
"Papa dahlah tu," Jihye menyorokkan mukanya di tangannya.
"Okok.Papa will stop.Come on," Papa membuka pintu dewan dan berjalan ke arah Taehyung.Jihye mengambil nafas dalam dan berjalan masuk sambil memeluk lengan papa.Dia tersenyum apabila melihat Taehyung yang segak berpakaian white suit dengan rambut hitam.
' Hensemnya oppa,'
Taehyung memandang pengantin perempuan dengan mata yang tidak berkelip.Dia tak pernah melihat Jihye secantik itu.Dia cuba menahan membernya.Kau jangan buat hal.
Jihye menghampiri Taehyung dengan muka yang merah menahan malu.Papa menghulurkan tangan Jihye kepada Taehyung.Lelaki itu dengan lembut memegang tangan Jihye.Taehyung memandang bakal isterinya sambil tersenyum manis sebelum majlis dimulakan.
YOU ARE READING
𝕀 𝟚 𝕌
Фанфик❝ Aku benci dia sebab dia cacat.Sape nak jaga orang cacat? Menyusahkan. ❞ ━─┉┈◈❖◈┈┉─━ "Oppa apa yang dorang tengah buat?" "Oh.Diaorang tengah bercium," "Bercium?Apa tu?" "Sini aku tunjuk kat kau," ━─┉┈◈❖◈┈┉─━ Mengisahkan seorang lelaki yang lebih m...