Awake=======🐻🐻=======
Jihye duduk di tepi tingkap sambil memeluk lututnya.Dia membuang pandangan ke luar tingkap.Sudah seminggu dia macam tu.Cik Cha tak tahu nak buat apa.Wonu dan Hoseok juga begitu.Dia memandang kawan-kawannya bermain di luar.Dulu dia yang paling aktif tetapi sekarang dia yang paling terperap.Sohee yang berada di luar memanggil Jihye untuk bermain dengan mereka tetapi dia menggeleng.
Jihye memandang teddy bearnya,panpan.Dia tersenyum apabila teringat kenangannya dengan Taehyung.Taehyung sendiri kata dia suka Panpan.
Flashback
Taehyung melihat ketiga-tiga anak patung yang dia beli untuk Jihye itu.Mata dia tertarik pada sebuah patung yang berbentuk haiwan panda itu.
"Yang tu siapa?"
"Mana?" Jihye memandang Taehyung.
"Yang putih hitam tu,"
"Oh yang tu," Jihye mencapai panpan yang berada di sebelah Icebear.
"Ini panpan.Kenapa oppa tanya?"
"Takdelah dia comel aku suka tengok.Dia selalu main phone tu kan?" mana Taehyung tahu?Dia terpaksa tengok.
"Aah.Oppa suka panpan.Jadi oppa ambil ni" dia meletakkan panpan di atas peha Taehyung.Jihye mengambil anak patung yang lain.
"Ini Jihye," dia goyangkan Icebear di udara.
"Ini pula Kookie," Jihye mengangkat Grizzly.Taehyung terus merampas anak patung itu.
"Tak boleh.Ini bukan Jungkook,"
"Alah..Itu kookielah.Yang tu oppa.Yang ni Jihye punya.Kesian Kookie," Jihye mahu mengambil anak patung berwarna coklat itu tetapi mengangkatnya ke udara.
"Takde ni aku punya.Jungkook punya takde.Semua aku punya.Bagi," dia merampas ketiga-tiga teddy bear itu lalu berlari masuk ke biliknya.
"Oppa!" Jihye menghentak-hentak kakinya di lantai.Dia mengambil Taetae lalu lari ke dalam bilik Taehyung.Jangan tanya buat apa 😏
End flashback
Jihye mengelap air matanya apabila kenangan itu terlintas di fikirannya.Setiap kali dia pandang Panpan dia akn teringat Taehyung.Jihye kembali memandang ke luar jendela.
YOU ARE READING
𝕀 𝟚 𝕌
Fanfiction❝ Aku benci dia sebab dia cacat.Sape nak jaga orang cacat? Menyusahkan. ❞ ━─┉┈◈❖◈┈┉─━ "Oppa apa yang dorang tengah buat?" "Oh.Diaorang tengah bercium," "Bercium?Apa tu?" "Sini aku tunjuk kat kau," ━─┉┈◈❖◈┈┉─━ Mengisahkan seorang lelaki yang lebih m...