Wprowadzenie

36.1K 448 64
                                    

Cześć wszystkim!

Jako, że jest to moje pierwsze opublikowane opowiadanie, proszę, bądźcie wyrozumiali, ale nie szczędźcie słów krytyki. Bardzo chciałabym, aby nam wszystkim podobała się ta historia i abyśmy razem przeżywali emocje bohaterów, więc jeżeli coś wam się nie podoba lub po prostu wolelibyście, aby coś było inaczej, to piszcie w komentarzach! To w sumie tyle. Do zobaczenia wkrótce!

Wasza domsixa

PS Dodaję spis bohaterów, abyście przed lekturą mniej więcej ogarniali, kto jest kim.

Bohaterowie:

Tonny Sole – szczupła i dość wysoka brunetka o szafirowych oczach. Jest poukładaną córką z dobrego domu. W szkole pilnie się uczy – niektórzy uznają ją za „tę mądrą dziewczynę", ale stara się nie wychylać z tłumu. Uczęszcza do 4 klasy liceum i ma 17 lat.

Theo Sole – brat bliźniak Tonny. Tak jak ona ma brązowe włosy i niebieskie oczy. 

Ian Sole – najstarszy brat w rodzinie Sole. Jest wysoki i wysportowany, jako jedyny odziedziczył zielone oczy po matce, ale tak jak reszta rodzeństwa ma brązowe włosy. Ma 19 lat i jest na pierwszym roku studiów.

Wren Renee – ojciec Tonny, Theo i Iana. Rozwiódł się z ich matką, gdy byli jeszcze mali. Teraz jest w ponownym małżeństwie z Anthonym Renee (ojciec jest biseksualny).

Alicja Sole – matka Tonny, Theo i Iana. Była żoną Wrena. Zmarła, gdy Ian miał 12 lat, a Theo i Tonny po 10, czyli 6 lat po rozwodzie.

Bethany Ward – najlepsza przyjaciółka Tonny. W przeciwieństwie do koleżanki jest duszą towarzystwa. Bardzo ceni sobie przyjaźń, więc nie pozwala, aby ktokolwiek krzywdził jej znajomych.

Paul Graham – najlepszy przyjaciel Tonny i Beth. Razem tworzą zgraną paczkę przyjaciół. Chłopak jest singlem, ale zazwyczaj nie wdaje się w dłuższe relacje.

Surrounded by boysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz