1.rész

3.9K 197 5
                                    

Amikor az álmok valóra válnak és végre azt csinálhatsz amire egész életedben vágytál, felemelő érzés.
Tű egyenesen álltam a sorban és néztem a kiképző tisztemet,aki épp kiabált velünk.

-MILYEN OSZTÁLY EZ? SEMMIREKELLŐK! MILYEN RENDŐRÖK LESZNEK MAGUKBÓL? HÁROM ÉVIG NÉZZÜK EGYMÁS......

Nem igazán érdekel,hogy miket mond. Bármit megcsinálok csak engedje, hogy még jobban beleélhessem magam. Végre követni tudom édesapám álmát, büszke lesz rám.

-MIÉRT BAMBUL? HOGY HÍVJÁK?-lépett oda hozzám talpig kék egyenruhában, mire még jobban kihúztam magam a sorban.

-PARK JIMIN VAGYOK URAM!-kiabáltam.

3 évvel később:

-PARK LÚZER JIMINT KÉRI A FŐNÖK AZ IRODÁBA.-hallottam meg az egyik kollegám hangját miközben papír munkát végeztem.

Lúzer a jó édes anyád,hogy nyelnéd félre a rágódat. Mérges fejjel néztem fel Jungra és felé vettem az irányt. Út közben megigazítottam az öltönyömet. Mikor ide jöttem dolgozni zöldfülű kis hülyegyerek voltam,most meg egy elrontott dolog miatt már lúzer is vagyok. Utálok itt dolgozni. Semmi tisztelet nincs felém.
Mikor Jung mellé értem ránéztem és csak simán elmentem mellette.
Bekopogtam a főnököm ajtaján,majd bementem azon.

-Hívatott főnök?-kérdeztem,majd magam után csuktam az ajtót.

Ő csak a vele szembe lévő székre mutatott én pedig helyet foglaltam benne. Elég feszültnek tűnik.

-Jimin,tudom hogy nehéz neked ez a sok pletyka meg ez a cukkolás a öreg néni miatt...-mondta monoton hangon de mikor az öreg nénis mondathoz ért megköszörülte torkát.
Gondolom neki is vicces.

Nagyot sóhajtottam,majd hátradőltem a széken.

-Nem lényeg. Nincs tekintélyed. És tudod miért rossz ez?-nézett rám,majd elővett egy papírt és bugyit amibe ugye a papírt szokták beletenni,hogy ne gyűrődjön össze.

-Mert viccet csinálok a rendőrségből...-mondtam.

-Hadd mutassam meg. Ez a papír te vagy és ez a műanyag hogy is hívják ezt...mindegy ez a tekintély. Ha van tekintély,akkor tisztelnek nem bántanak és ami a legfontosabb az ellenségeink is félnek. De ha nincs tekintély akkor ennyi vagy.-mondta,majd széttépte a papírt.-Érted ugye?-kérdezte közben az asztalán kezdett kutakodni,majd megfogott egy dossziét és elém dobta.

Megfogtam és ki akartam nyitni,de a főnököm közbe szólt.

-Ez az utolsó esélyed. Ha ezt elszúrod kirúglak. Jó munkát.-mondta.

Felkeltem a székről és meghajoltam előtte.

-Köszönöm szépen nem fog bennem csalódni. Ígérem, hogy büszkeséget fogok hozzni a rendőrségre. -mondtam,majd elköszöntem és kimentem az ajtón.

Visszafelé vettem az irányt és eközben mindenki engem nézett, röhögve és kuncogva mértek végig. Szarom már le. Nem érdekel. Leültem a helyemre és kinyitottam a dossziét. Mikor elolvastam milyen címet adtak ennek az ügynek felhúztam a szemöldökömet.

Catch the killer

Életemben nem hallottam erről a paliról. Miket csinált? Elkezdtem olvasni a lapokat és egyre rosszabbul és rosszabbul éreztem magam. Kivágta a szemét és megetette vele,majd halálra kínozta.

Ki ez a fickó? Semmit nem tudnak róla. A kínai negyedbe vették észre háromszor,de sose tudták elkapni. Akkor oda kéne mennem.

Össze pakoltam cuccaimat,majd a dossziéval a kezembe mentem volna ki az irodából HA valaki nem szólít meg.

-Hova mész társam?-hallottam meg Jung hangját mögülem,majd átkarolt.

-Ne érj hozzám, és milyen társról beszélsz már itt nekem?-néztem rá mérgesen.

-Jung lesz az új társad Jimin.-hallottam meg a főnököm hangját.

MIVAAAN? Nem,soha. Utálom Jungot.
Ő csak hatalmasat mosolygott, majd kivette kezem közül a kulcsot és elindult kifelé. Mindenki röhögni kezdett és én Jung után rohantam.

Miért akarom én ezt a munkát ennyire? Miért ragaszkodom ehhez az egészhez? Ezek a kérdések jártak a fejemben miközben Jung után futottam.

-Ez az én ügyem,eljöhetsz velem DE nem szólhatsz bele mit csinálok.-mondtam miközben mind a ketten beültünk az autóba.

-Társak vagyunk,szóval mindkettőnké ez az ügy. Na hova megyünk?-kérdezte.

De mivan? Mi az hogy az ő ügy.....Ahh hagyjuk.

-Kínai negyed...-mondtam.

Ő beindította az autót és már süvítettünk is a negyed felé. Kezdhetsz félni te gyilkos. Biztos vagyok benne, hogy ez sikerülni fog.

Lehetnek benne hibák. Sorry❤️😂

Catch me babe BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now