Csak szorította a nyakamat. Majd a fülem mellé hajolt és megnyalta azt. Ez a pasas egy őrült.
Hason rúgtam,majd így ő össze esett én meg kiszabadultam karjai közül. Konyhába futottam,hogy fel tudjam venni a gumibotomat,de ő idő közben elkapott és nekilökött az étkező asztalnak. Annyira fájt,hogy felszisszentem. Le akarta fogni két kezem,de nagyon nehezen tudta tartani velem a tempót. Kicsi a bors de erős. Megint csak ellöktem magamtól,majd felvettem a gumibotot.-Mi a faszomat értesz ez alatt te beteg állat. Nem-nem fogom úgy végezni,mint az a pali. Kivágtad a szemét és megetetted vele. Beteg állat.-mondtam ezeket a szavakat,majd a reakcióját vártam.-MI A FASZOMAT AKARSZ?-kiabáltam.
-Halkabban.-mondta mosolyogva.
Úgy érzem ő ezt élvezi. Sőt ez tuti. Egyre közelebb és közelebb jött.
A torkomba dobogott a szívem.
Ő felém futott,majd kiverte kezemből a botot.-Megvagy.-mondta,majd akkorát levert,hogy össze estem és nem is keltem fel onnan.
X. X. X.
Lassan nyitottam ki szemem,és meg akartam mozdulni,de nem tudtam. Ki voltam kötözve valahova. Hallottam,hogy valaki dúdol valamilyen dalt. A hang irányába néztem és észre vettem őt. Félig meztelen felső teste háttal volt nekem. Elkezdtem ráncigálni a kezemen lévő kötelet,de nem jártam nagy sikerrel. Sőt inkább csak rontottam a helyzeten. Mivel rám nézett és egy halvány mosolyra húzta száját.
-HÉ!Hol vagyok?-kiabáltam rá.
Ő lassan felém kezdett el sétálni,majd leült az ágy szélére,ahol ki voltam kötözve.
-Ne kiabálj,mert akkor megbűntetlek.
-Mi a faszt akarsz tőlem? Engedj el.
Csak nézett és nézett. Nem szólalt meg. Majd egyre közelebb és közelebb hajolt hozzám,már majdnem össze ért a szánk,amikor megszólalt.
-Megvagy...
És valaki elkezdte kiabálni a nevemet. Nem tudom ki volt az,de nagyon fájt a fejem. Megéreztem egy kézt azon a részen ahol az a elmebeteg megütött,majd felébredtem.
Jungot láttam meg,ahogy aggódó arccal nézett le rám.-Basszus Jimin mi történt? Jól vagy?-kérdezte,majd felsegített a földről.
Álmodtam? Mi történt? Nem! Ez megtörtént,de azt csak álmodtam. Hogy ki voltam kötözve. Az csak álom volt.
-Itt volt.-mondtam,majd felültem és a hátamat a konyhapultnak döntöttem.
-Veszem észre,jól elintézte a fejed.-mondta,majd ő is leült mellém.
Mit akarhat tőlem? Mit értett az alatt,hogy akar engem?
-Jung. Azt mondta engem akar. Mit érthet ez alatt?-néztem rá miközben fejemet fogtam.
Furán nézett rám,majd megfogta a kezem és maga után kezdett húzni fel az emeletre.
Egészen a szobámig húzott,majd kutakodni kezdett a cuccaim között.-Mit keresel?-néztem rá.
-Táskát,ruhát. Hozzám fogsz jönni. Ha tényleg ő volt az,akkor akar valamit tőled. Lehet az életedet. És én ezt nem fogom engedni.-mondta.
-Ennyire aggódsz értem mi?-kérdeztem,majd szép lassan felkeltem az ágyról és becsuktam a szekrényem ajtaját.-Tudok vigyázni magamra.
-Én nem úgy látom mintha tudnál magadra vigyázni. De ha ennyire nem akarod.-itt rám nézett és pár percig unott,majd hirtelen váltott át feje aggódóvá.-NEM HAGYLAK ITT MERT HA EZ A PALI MEGÖL TUDNI FOGJÁK,HOGY ÉN VOLTAM VELED UTOLJÁRA.
Diadalmas mosolyra húztam arcomat. Tudtam,hogy aggódik. Ha nem is annyira de egy kicsit igen. Bólintottam egyet, nem akarok vele még jobban össze veszni. Igyis van közöttünk feszültség. Nem akarok ennél nagyobbat. Kinyitottam a szekrény ajtaját és pakolni kezdtem.
-De csak néhány napig....-mormogtam az orrom alatt.
Ő nagyot sóhajtott,majd csak dobálta befelé a ruháimat. Amikor megfogta azt a pólót is,nagyon megijedtem,majd kikaptam kezéből.
-EZT.....vagyis ezt nem veszem fel...-mondtam,majd köhintettem egyet.
-Rendben. Akkor add oda vissza teszem.-mondta,majd a pólóért nyúlt.
Elhúztam tőle a pólót,majd az ágyamra dobtam. Biztos nem adom oda a kezébe. Hülye ez? Még a végén tönkre teszi vagy mit tudom én.
-Fura vagy.-mondta,majd megfogta a táskámat és lefelé vette az irányt.
Te is az vagy. Minek ajánlja fel,hogy nála lehetek ha nem bírja a pofám? Lehet ennyire félt attól az őrülttől? Ez elég kétséges.
Lassan trapoltam le a lépcsőn,majd bezártam az ajtót és beültem Jung mellé a kocsiba. Amint becsatoltam magam hiányérzetem lett. Aztán eszembe jutott...-Baszki pöttyös....-mondtam.
-Hogy kicsoda?-kérdezte.
-A kuytám. Nem hagyhatom itt. Várj mindjárt hozzom.-mondtam,majd befutottam a kertbe és magammal ráncigáltam egészen az autóig,majd beraktam a hátsó ülésre.
-Ez nem kuyta. Ez egy szőrős jeti.-mondta,majd elindította az autót és már mentünk is egy biztonságosabb helyre.
YOU ARE READING
Catch me babe BEFEJEZETT
RomanceJimin megkapja a Catch the killer nevezetű dossziét főnökétől. El kell kapnia egy olyan embert akiről azt se tudják,hogy kicsoda. Az elején... Ez az utolsó esélye,ha elszúrja kirúgják és nagyobb gúny és utálat fogja körülvenni. De nem várt személy...