Pár napi megfigyelés után végre be tudtam magam vetni élesen is. Fodrásznál is voltam,szóval most olyan jól nézek ki,mint egy filmsztár. Most itt állok a panelház előtt és csak nézem magam az üveg ajtón.
Fura érzéseim vannak. Úgy érzem magam,mintha egy luvnya lennék aki megy a gazdag és öreg kuncsafthoz.Megnyomtam a csengőt és vártam,hogy történjen valami. De semmi választ nem kaptam. Ugye most csak szórakozol velem? Ahh baszki.
Pont el akartam menni,mikor meghallottam egy öreg néni hangját mögülem.
-Kit keresel fiam?-kérdezte tőlem mosolyogva.
-Csókolom,Jeon...Jeon....-hirtelen nem jutott eszembe a neve. Baszki.
-Áhh a kicsi Jungkookie. Gyere beengedlek.-mondta.
Kicsi Jungkookie? Haha...ez nagyon jó. Hát ezzel fogom szekálni esküszöm.
Megfogtam az ajtót és megvártam míg bemegy,majd én is utána mentem.-Pont velem szembe lakik a kicsi Jungkookie. Mindig segít nekem felvinni a szatyraimat.-mondta.
Ő? Nem tetszik valakivel össze cserélni? Tuti. Ő egy erőszakos majom. Nem egy adonisz félisten. Ahogy haladtunk felfelé a lépcsőn úgy kezdtem jobban elfáradni. Jézusom ez a pali hányadikon lakik? Kétszázötven? Fel megyünk az űrbe,mondjuk legalább jó kilátása lenne.
Az öreg néni megállt a saját ajtaja előtt én meg szemeimmel pásztáztam,hogy melyik lehet az ő ajtaja.-Az az övé. Csak leesett már a név táblája.-mondta mosolyogva,majd elköszönt és bement az ajtón.
Nagyon rendes ez a néni. Remélem még találkozni fogok vele a közeljövőben. Mosolyogva kopogtam be az ajtón és vártam,hogy kinyissa.
Meghallottam a zár kattanását és egyből a torkomban kezdett dobogni a szívem. Kérlek ne ölj meg.
Kinyitotta az ajtót,majd mind a ketten lefagytunk.
Ő azért mert szerintem nem gondolta volna,hogy ilyen külsővel fogok nála megjeleni. Én meg azért,mert póló nélkül volt.-Hali.-mondtam.
Ő nem mondott semmit,csak behúzott az ajtón,majd bevágta azt és nekilökött.
-Mit keresel itt? Hányan vagytok?-kérdezte.
-Csak én jöttem egyedül.-mondtam.
A lefagyott arca hirtelen elgyengült,majd csak annyit vettem észre,hogy közelebb hajol hozzám és homlokát homlokomnak dönti.
-Akkor jó. Örülök neki,hogy nem köptél be.
Megkönnyebült? Látszik rajta. Nem tudtam nem mosolyogni azon amit láttam. Ő furán nézett rám,majd megszólalt.
-Min nevetsz?-kérdezte nyuszis mosolyra húzva száját.
-Jó látni,hogy te is félsz. Azt hitted itt a vége?
Elhajolt tőlem,majd befelé vette az irányt.
-Hogyan találtál meg és mit szeretnél?-kérdezte.
Elindult,majd leült a kanapéjára. Akkor most bemehetek? Szarom le bemegyek. Most olyan választ fogsz kapni,hogy az huu...
-Követtelek,és téged.-mondtam,majd megálltam előtte.
Ő rám kapta tekintetét,de teljes fejjel mégse fordult felém. Feje a tv irányába nézett.
Lehúzta száját,majd egy hmm-el le is zárta azt.
Most kajak ennyi? Ezért mentem el venni új ruhát? És a hajam? Egyáltalán látja milyen szexi szőke lettem?-Valóban? És hogy-hogy így meggondoltad magad?-kérdezte,majd megpaskolta maga mellett az üres helyett.
Ohh tudtam,hogy ezzel is fog jönni. Na akkor most bevetem a nyálas énemet. Leültem mellé a kanapéra,túl közel hozzá. Fejünk simán összeért volna ha csak egy centit is előre hajolok.
-Nem tudom,csak úgy jött. Olyannyira nehéz elhinnem,hogy te vagy az akit keresünk Jeon Jungkookie. -mondtam,majd az utolsó két szónál el kuncogtam magam.
-Jungkookie? Találkoztál az öregasszonnyal?-kérdezte.
Én csak bológattam,majd röhögni kezdtem.
Ő nagyot sóhajtott,majd ellökött a kanapén és lefogta két kezem. Szemembe nézett,majd végig mérte az összes porcikámat.-Na ide figyelj. Te nem szólíthatsz Jungkookie-nak.-mondta.
-Akkor minek szólítsalak?-kérdeztem,majd felhúztam a szemöldökömet.
-Apucinak.-mondta,majd csak nézte az arcomat,hogy milyen reakciót vált ki belőlem.
És hát milyen reakcióm is lett volna? Olyan vörös lettem,mint egy paradicsom. Jézusom hogy tud valaki ilyet mondani?
Nem szólaltam meg,mert nem tudtam. Csak néztem szemébe,majd mocorogni kezdtem.
Mégegyszer végigmért.-Szőke lettél. Feszes gatya,feszes póló. Hmmh..tetszik. Nagyon is.-mondta,majd huncut mosolyra húzta száját.-És ezt csak miattam. Ohh hát ezt úgy veszem le,hogy te akarsz engem.
-Miii? Hé...hátrébb az agarakkal.-mondtam,majd mocorogni kezdtem alatta.
Ő egyre közelebb és közelebb jött,majd megállt.
-De azt montad engem akarsz. Na hát most megtudom,hogy ezt hogyan is értetted.-mondta,majd közelebb hajolt. Az ajkunk majdnem összeért,amikor megszólalt a telefonom.
Khm...ezt most miért érzem cinknek? Jézus atya úr isten.
-Fe..felvenném ha nem baj.-mondtam,majd elővettem és megnéztem ki hív.-Ohh Jézus.
-Ki az?-kérdezte,majd kivette a kezemből,majd eldobta a telefonom.-Nem nagyon érdekel ki keres és miért. Na akkor derítsük ki,hogy te hogyan érted azt a téged-et.-mondta,majd egyszercsak megéreztem ajkát ajkaimon.
Megcsókolt.
Lehetnek benne hibák.
YOU ARE READING
Catch me babe BEFEJEZETT
RomanceJimin megkapja a Catch the killer nevezetű dossziét főnökétől. El kell kapnia egy olyan embert akiről azt se tudják,hogy kicsoda. Az elején... Ez az utolsó esélye,ha elszúrja kirúgják és nagyobb gúny és utálat fogja körülvenni. De nem várt személy...