12.rész

1.7K 155 10
                                    

Kajával a kezemben jöttem ki az iskolából és hazafelé vettem az irányt.
Mindenképp ki kell derítenem.
Telefonhívást kaptam. Elővettem azt és láttam,hogy valami ismeretlen szám hívott. Tuti a szomszéd kölykök. Az a fránya öregasszonyos sztorin vannak ők is kiakadva.

-Hello....?-kérdeztem bele minthogy köszöntem volna.

Fura,hogy egyáltalán valaki tudja a számom Jungon és a főnökömön kívül.

-Szia Jimin,Yoongi vagyok...-hallottam meg hangját,ami nagyon furán hangzott.

Megálltam és úgy hallgattam amit mond. Fura,sose hallottam még ilyennek.

-Yoongi? Hát te? Miújság? Baj van?-kérdeztem tőle sorra és sorra a kérdéseket.

Egy darabig nem szólalt meg. Kezdesz megijeszteni Yoongi. Frászt hozod rám.

-Megvagy....-hallottam meg hangját.

-Mivan? Megvagy....? Yoongi hülyéskedsz? Nem vagy vicces.-mondtam idegesen és körbe-körbe kezdtem nézegetni hátha valaki meg akarna támadni.

-Jimin....sajnálom,ha néha durva voltam veled.-mondta,majd megszakadt a vonal.

-Yoongi? Hahoo? Yoongi?

Ez mégis mi volt? Kinyomtam a telefont,majd felhívtam Jungot hátha ő tud valamit erről az egészről. Ha most ez egy átverés volt esküszöm,hogy megverem őket.

-Jimin? Miért nyomtad ki a tel.....-félbeszakítottam.

-Yoongi ott van? Ott bent..-kérdeztem.

-Ha? Ő nincs bent. Elment,de nem tudom hova.-mondta.

Várjunk csak egy pillanatot. Megvagy? Akkor most Yoongit is...? Elkapták..?

-Jung azonnal menjetek ki a mólóhoz gyorsan. Sokan menjetek. Yoongit elkapták. Siess...-mondtam,majd eldobtam a kajámat és futni kezdtem.

Jung nem mondott semmit,kinyomta a telefont.
Fogtam egy taxit és a panelházak felé vettük az irányt.
Mondtam,hogy gyorsabban menjünk. De amennyire be volt állva a sor annyira nem hallattunk előre sem. Majd körülbelül tíz perc múlva megérkeztünk.
Kifizettem a taxit és futottam a panelházhoz.
Nyomkodtam a csengőt,de nem vette fel.

-Gyerünk már. Gyerünk vedd már fel. Jungkoooook....-mondtam idegesen.

Nyomkodtam és nyomkodtam,de nem vette fel.
Belerúgtam az ajtóba,és káromkodni kezdtem.

-Kurva életbe már te rohadék...-mondtam,majd ledobtam magam az ajtó elé.

Kezembe temettem a fejem és gondolkozni kezdtem.
Sehogy se áll össze. Jungkook,jihu,Yoongi.
Ha ő az aki kiírtja a rendőröket. Ha tényleg ő az, és bántja Yoongit. Esküszöm hogy megölöm.

Vártam és vártam,de semmi. Felhívtam Jungot,de ők se találtak még semmit sem.

Utoljára húsz perce beszéltem vele telefonon.Panelház körül olálkodtam és az ott lakóktól kérdeztem,hogy tudnak-e valamit Jungkookról. Persze,hogy semmit se tudtak róla. Valaki még azt is megkérdezte,hogy mégis kicsodáról beszélek.

Az eső elkezdett szakadni és szét áztam,de akkor se megyek innen sehova. Addig ameddig nem jön vissza.
Megcsörrent a telefonom és egyből utána kaptam.

-Hello? Jung?-kérdeztem bele idegesen miközben fel-le járkáltam a panelház előtt.

Pár másodpercig nem szólalt meg. Hallottam ahogy veszi a levegőt. Túl gyors és túl gyorsan.
Ez a csend,nekem ez nem tetszik.

Catch me babe BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora