27.rész

1.4K 126 15
                                    

Mindenki a másikat nézte,de senki sem szólalt meg. Én mérgemben neki tudtam volna menni ennek a hülye Yungnak,de inkább tartom magam.

De mégis valahogy muszáj lesz az ügyre gondolni. Ha nem is Jungkook és nem is ők ketten voltak,akkor ki? Mást nagyon nem ismerek közülük. És én se voltam jóban egy olyan személlyel. Max Namjoon,de ő meg eltűnt. Neki annyi,meg se találták. Kinyírták tuti,ehhez még nyomozni sem kell.

-Amilyen köcsög vagy lehet valamelyik volt banda tagod volt az.-mondta Jungkook,öccsére nézve.

-Hidd el arról tudnék.-mondta rá nézve,majd rám nézett.-Neked van valami ötleted?

Ellenkezőleg bólogatni kezdtem,fogalmam sincs ki lehet az.

-Jut eszembe Jung,hogy-hogy így kiengedték őket?-néztem rá.

-Csak megmondtam,hogy nem ők voltak, melléjük álltam. És ennyi,elengedték őket. Tudtam,hogy Jin igazat mond.-itt Jinre nézett és mind ketten elmosolyodtak.

                             X.     X.     X.

Össze kell raknunk egy tervet. Nem bízok meg száz százalékosan Jungkook öccsében és Jinben se. De ha Jungkook megbízik bennük,akkor én is megpróbálom. Valaki hol a kanapén,valaki hol a földön ült. Most így olyanok vagyunk,mint egy kis csapat.

-Főnök?-kérdeztem Jungtól.

-Tud róla,hogy ide jöttem. De nem akartam hogy eljöjjön. Hátha csapda lenne. Na de hagyjuk is,beszéljünk a fő tárgyról.-mondta.

-Milyen csapda Popejkám...?-nézz rá Jin Jungra kérdő tekintettel.

-Hagyjuk ezt most,jó? Inkább tegyük össze a fejünket és gondolkodjunk
,mégis ki lehet a fő gyanúsított?-nézett körbe és ekkor mindenki befogta a száját.

Lélegzetünkön kívül más nem hallatszódott a szobában.
Fogalmam sincs mégis ki lehet az,és ez idegesít.
Jungkookra néztem,aki épp el volt mélyülve gondolataiban,majd lassan rám emelte tekintetét és halványan elmosolyodott.

-Jimint akarja.-hallottam meg Jungkook öccsének a hangját.

-Azt se tudjuk ki az,akkor honnan veszed hogy őt akarja?-akadt ki Jungkook.

-Honnan tudod,hogy nem ismeri?-kérdezett vissza az öccse.

-Így nem haladunk előre semmive..-mondta volna tovább Jung,ha nem kapta volna fejét egy bizonyos hang irányába.-Ezt ti is hallotáttok?-nézett ránk.

Jungkook öccse,Jihu azonnal felpattant és elővette fegyverét. Erre a tetére Jungkook is felállt,majd maga után húzott. 

-Ki lehet ez...?-kérdeztem Jungkooktól.

-Ez kérdés volt egyáltalán? Hát ő....-nézett rám,majd megfogva kezem lökött maga mögé.

-Jungkook vidd innen Jimint. Menjetek el. Jin és te....-itt Jungra nézett.-Itt maradsz. Ti menjetek!

-Te hülye vagy? Nem fogom itt hagyni az öcsémet...-mondta halkan Jungkook.

Jihu mérgesen ránk nézett,majd Jungkookon lökött egyet,hogy induljon már el végre.

-Szarom le mit gondolsz,de én biztos nem fogom engedni,hogy itt maradj. Itt a kocsi kulcsod,csak menjetek.

De hova mennénk egyáltalán ? Erre időm se volt gondolkozni,mivel Jungkook megfogta a kezem és elkezdett hátrafelé húzni.
Nem akarom itt hagyni Jungot, ma találkoztam vele először hosszú idő után. És ha baja esik? Nem akarom.

-Jung!-kiabáltam neki,ő halvány mosolyra húzta száját,majd elindult előre.-Ez faszság,honnan veszítek hogy engem akar?-néztem rá Jungkookra.

-Ki tudja mit akar,lehet engem. Vagy lehet egyikünket se. De nem fogok kockáztatni. Elmegyünk.-mondta és máris a kertben voltunk. Hogy jutunk előre? Hiszen ott van az autó.

Kikerülve a betolakodókat,mentünk előre és szálltunk be a kocsiba.

-Na,gyerünk már te szar....-szídta Jungkook a kocsi kulcsot,mivel nem tudta be dugni a helyére.

Kivettem a kezéből és bedugtam helyette. Ő elindította a motort és máris elindultunk. Vissza néztem és akkor vettem észre,hogy három ember ront be Jungkook házába,de az egyikük észrevet minket.

-Jungkook észrevettek.-mondtam,majd ránéztem. Kezével dobolt a kormányon és csak úgy nyomta a gázt.-Jungkook?-kérdeztem,majd vállára tettem a kezem.

-Szívni akarok,ideges vagyok.-mondta és már elő is vette azt a zacskót amiben a fehér por volt.

-Nem kéne....-mondtam,majd ki akartam venni kezéből,de ő ellökte azt.

-Jobb ha most nem szólsz hozzám és nem veszed el tőlem ezt!-emelte feljebb a hangját,majd beleszívott az anyagba.

Lehetnek benne hibák!

Lehetnek benne hibák!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Catch me babe BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now